GUESS proširio saradnju sa DJ TIËSTO-om

0
Prestižni američki brend Guess, prepoznatljiv po kvalitetnom jeansu, nastavlja uspešnu saradnju sa Dj i producentom – podigavši je na viši nivo.

Proširena capsule kolekcija biće lansirana krajem maja, a ovoga puta broji 35 različitih modela, umesto 22 koliko je imala premijerna linija. Uz atraktivnu mušku i žensku obuću, ponuda je obogaćena atraktivnim aksesoarom koji obuhvata naočare za sunce, casual obuću za nju i njega, kao i liniju satova.

- Veoma sam dosta naučio iz naše prethodne saradnje i sva nova iskustva ugradio u ovogodišnju kolekciju, stvorivši neverovatno zanimljive komade - izjavio je popularni DJ i playboy prepoznatljiv po jedinstvenom modnom stilu koji se reflektovao i na ovu kolekciju.

Dj i producent Tiësto odavno je prevazišao muzičke žanrove, stvorivši od sebe globalni Tiësto brand. Njegova dostignuća obuhvataju – nominacije za Gremija, brojne MTV nagrade, nastup na ceremoniji otvaranja Letnjih Olimpijskih igara 2004. u Atini, a može se pohvaliti i voštanom figurom u muzeju Madam Tiso. Sa oko 14 miliona prijatelja na Facebook, 1.5 miliona folovera na Twitter-u, i preko 400 miliona pregleda YouTube, Tiesto je postao univerzalni fenomen. Sarađivao je sa muzičkim zvezdama kao što su Kanije Vest, Coldplay, Gotje, Keti Peri, Neli Furtado, Yeah Yeah Yeahs, Goldfrapp i mnogi drugi. 

makonda-tracker