Timberland: U svakom modelu po flaša i po

0
Američki brend Timberland globalni je lider u dizajniranju i izradi obuće, odeće vrhunskog kvaliteta ali i aksesoara za sve koji veći deo svog vremena provode u prirodi i znaju da uživaju u njenim čarima.

Reč je o ekološki najosvešćenijoj modnoj marki s obzirom na činjenicu da se njihova biznis filozofija zasniva ne samo na deklarativnom očuvanju životne sredine, već i u izradi izuzetno kvalitetnih proizvoda od najboljih prirodnih materijala u kombinaciji sa recikliranom plastičnom ambalažom.

Tako smo pred kraj sezone primetili da je u izlozima Timberland prodavnica u Ušće shopping centru i Delta city osvanula atraktivna umetnička instalacija sačinjena od iskorišćenih plastičnih boca.

U izradu eko koncepta izloga upotrebljeno je neverovatnih 2000 plastičnih boca od 2 litra. Na ovaj vrlo atraktivan način zaokružena je još jedna modno-ekološka priča iz sezone jesen/zima 2012/13 pod nazivom A Bottle and a half in every pair.

makonda-tracker