Modni žiri, koga čine poznate ličnosti od stila, izabraće 16 finalista koji će takmičenje za najboljeg FashionBlogera nastaviti u šoping centru UŠĆE. Tokom tri finalna događaja takmičari će dobiti vreme, novac i modne teme na osnovu kojih će u prodavnicama šoping centra UŠĆE osmisliti pobednički stajling. Pobednika UŠĆE FashionBloger takmičenja očekuju vredne fashion nagrade, a Deichmann, Green Line, Canon, Clinique su obezebedili nagrade iznenađenja.
Druženje svih modnih blogera Srbije (oko 50 modnih blogera) je 9.9. na Ušće Naxi plaži.
I polufinale – 23.9. u šoping centru Ušće (16 takmičara)
II polufinale – 1.10. u šoping centru Ušće (8 takmičara)
Finalno takmičenje – 7.10. u šoping centru Ušće (4 takmičara i izbor prvog FashionBlogera)
U svetu uticaj i moć modnih blogera je odavno stara vest. Oni kreiraju modnu sadašnjost, ali i modnu budućnost. Oni su bitne poznate ličnosti u prvom redu najperstižnijih revija poznatih dizajnera i zarađuju po nekoliko hiljada evra u poklonima sponzora ili u novcu. Modna blogerska cena Srbije postoji već tri godine, ali se o njima malo zna, iako među njima ima jako puno kreativnih blogera čiji blogovi su u rangu svetskih. Oni imaju imaju jako puno pratilaca na društvenim mrežama i čine jednu fashion grupaciju koja konstantno radi na sebi. Njihovi postovi su jedna vrsta modne edukacije i riznica stajling kombinacija.
Na portalu fashionbloger. rs možete zaviriti u outfite nekih od naših najpoznatijih i vrlo kreativnih modnih blogera poput Biljane Tipsarević, Tamare Kalinić, Branislave Antović, Milice Obradović, Jovane Radojičić, Marine Arnaut, Zorane Jovanović, Vanje Milićević, Anastasije Milojević, Aleksandre Stančić, Jelisavete Đukanović, Jovane Đokić, Marije Veljković, Anđele Vitorović. One su vrlo mlade, fakultetski obrazovane i kreativne osobe, kako u svojim outfit izdanjima tako i u svom poslu, svesne činjenice da stil čini mnogo toga. To nije samo vizuelni identitet, već i način razmišljanja, ponašanja, pa čak i način na koji komuniciramo sa drugima.