Modno izdanje lepe glumice na Nedelji mode u Parizu je jedno od najzapaženijih do sada.
Glumica Šarliz Teron poznata je po tome što voli da eksperimentiše u modnom smislu i da za nju ne postoje pravila.
Zašto bi se ispod odela nosila košulja, ko je to zapisao da mora?
Ona se pojavila danas na Nedelji mode u Parizu u prvom redu Živanšijeve revije za kolekciju proleće/leto 2026. i svojom nonšalantnom pojavom oduzela dah svima koji su se zadesili u istoj prostoriji kao i ona.
Oskarovka je nosila belo odelo koje se sastojalao iz oversized sakoa i pantalona na ivicu sa širokim nogavicama.
I dok je belo odelo na prvi pogled siguran izbor, Šarliz je ispod nosila crni brushalter i ekstravagantni top koji se sastojao od "nizova providnog dragog kamenja i srebrnog nakita".
Lanci dragulja su se spuštali duz celog torza južnoafričke glumice, a ovaj komad odeće je dodao skulpturalnu i energičnu notu njenom belom odelu i zamaglio granicu između nakita i visoke mode.
Jedva vidljiv gornji deo je delo Sare Barton, koja je debitovala kao kreativni direktor Živanšija sa kolekcijom za jesen 2025. u martu.
A ako vam je ovaj "nevidljivi" top odnekud poznat, niste pogrešili. Sličan takav je Sara nedavno napravila za glumicu Dženu Ortegu koja ga je prošetala na dodeli Emi nagrada.
Šarliz Teron je ovaj neobičan izgled upotpunila odgovarajućim kristalnim minđušama, naočarima za sunce sa zaštitnim štitom i otvorenim sandalama na potpeticu.
Svoju kosu je pustila da nonštalantno pada, skoro isto neobavezno kako je i ona hodala dok je išla na reviju.
BONUS VIDEO
Srpska moda osvaja Pariz, a Srbija ćuti: Kreatori sa Balkana briljiraju u inostranstvu - Gosti Kurir televizije objašnjavaju zašto smo slepi na sopstveni uspeh








