U Njujorku, 26.januara, Reebok je uzdigao fitnes na nove visine kada su Rič Froning Džunior i Ani Torisdotir, najfit muškarac i najfit žena planete™, šampioni Reebok CrossFit igara 2011™, predvodeći dva tima CrossFit sportista, odradili vežbe dana (WOD) na vrhu zgrade Empire State Building. Vežbe dana odigrale su se u 4 ujutru na 320 metara visokom otvorenom vidikovcu i predstavljale su živu demonstraciju CrossFit®, revolucionarnog programa jačanja i fizičke kondicije koji su kreirali Greg i Loren Glasman, a koji se nalazi u središtu nove reklamne kampanje Reebok-a, The Sport of fitness has arrived.Na kraju vežbanja, rukovodilac Fitnes i trening programa Reebok-a Kris Frojo, vlasnik CrossFit Level 1 sertifikata za trenere koji je na ovom događaju imao ulogu sudije, procenio je da je Tim Torisdotir bio bolji.
Tokom vežbi dana na zgradi Empire State Building, sportisti su morali da ponove što je moguće više serija pokreta: sa tegovima, zamaha rukama sa zvonom, sklekova na glavi, preskakanja konopca i iskoraka sa tegovima. Članovi tima su menjali pokrete pošto bi takmičar koji je radio iskorake sa tegovima stigao na početnu liniju.
- Još uvek ne verujem da sam odradio vežbe dana na vrhu Empajer Stejt Bildinga - rekao je Froning nakon završenog vežbanja.
-Ovo je definitivno bilo jedno od najnezaboravnijih i najzabavnijh CrossFit iskustava. Partnerstvo Reebok-a sa CrossFit-om nam pomaže da postignemo zadivljujuće rezultate i doslovno prenesemo naš sport na viši nivo. Ani i njen tim odradili su sjajan posao i apsolutno zasluženo su pobedili, ali susrešćemo se ponovo na Reebok CrossFit Igrama 2012.
Uli Beker, predsednik Reebok-a je rekao: -Mi u Reebok-u želimo da promenimo način na koji ljudi vide i doživljavaju fitnes. Mnogi osećaju da je fitnes naporan i neinspirativan zadatak, a naš je cilj da dokažemo da to ne mora da bude tako. Vežbanje CrossFit na vrhu Empire State Building-a sa pogledom na obrise Menhetna naspram ranog jutarnjeg neba je svakako novi način da se doživi fitnes. A upravo to želimo da pokažemo – da fitnes kroz CrossFit poseduje sve one elemente koji hrane ljubav ljudi prema sportu – zajedništvo, takmičenje i izazov. The Sport of fitness has arrived, kampanja koju je Reebok lansirao u SAD 15. januara, i koju će narednih meseci lansirati širom sveta, označava promenu pravca za Reebok – povratak korenima ove kompanije kao fitnes brenda. Osamdesetih godina Reebok je bio glavni katalizator rasta aerobika kao pokreta i dao je značajan doprinos popularizaciji koncept kretanja i življenja u
skladu sa fitnesom kao životnim stilom kod žena. Putem proizvoda kao što je Freestyle, i programa poput Step Reebok, Reebok je bio predvodnik
ovog novog fitnes pokreta. 2012. godine Reebok, kroz svoje partnerstvo sa CrossFit-om, pomaže promociju novog pokreta – koji će promeniti način na koji se doživljava fitnes.
Reklamu Fitnes sport je stigao u celini možete pogledati na http://reesha.re/TSOFHA.