Modne industrije zarađuju ogroman novac, stoga je na dizajnerima da ispolje što ekstremnije svoju kreativnost
Moda nikada nije bila čudnija, izazovnija, a moglo bi se reći i kreativnija nego što je danas. Tržište modne industrije vredno je megalonskih 105 milijardi dolara i samo raste. U moru modnih brendova zaista je bitno istaknuti se i privući kupce na jedan originalan način pa čak i uvrnut.
Primer za to je kanadski brend Matieres Fecales čiji se osnivači, Ana Rouz Dalton i Stiven Raj Baskaran, svojim dizajnom razlikuju od svih ostalih.
Klasične cipele na petu zamenili su s takozvanim 'demonskim štiklama' koje su zapanjile javnost.
Na Instagram profilu brenda čije ime u prevodu znači "izmet", osvanule su fotografije cipela koje imaju petu u obliku roga i mali stalak umesto potplate kako bi se na njima moglo stajati.
- Ovaj izgled smo mogli napraviti i u programima za uređivanje. No, hteli smo prikazati nekakvu stvarnu i realnu sliku naše ideje - rekao je za Vogue Baskaran te nadodao kako on i dizajnerka Dalton žele postići prihvaćanje ovakvog trenda u društvu, a ne gađenje i odbojnost.
Zanimljivo je kako cena ovih cipela iznosi 375.000 evra.
- Planiramo napraviti verziju cipela dostupniju malim kupcima - objasnili su dizajneri. Postoje i muške verzije ovih cipela, no njihova cena nije poznata.