Tada mlada glumica Jelena Jovičić, a sada mlada mama dvogodišnjeg Mateje i supruga Nenada Kovačevića, otkrila je da smatra da se lepota i zavodljivost kriju u pozitivnoj energiji kojom neka osoba zrači.
- Kraljica Margo je posle svih tragedija koje je preživela rekla da ništa nije tako strašno dok imaš osmeh na licu. Slažem se s njom i verujem da sam najprivlačnija kada sam nasmejana.
Jelena posebnu pažnju posvećuje nezi kose, koja je simbol ženstvenosti.
- Negujem je dobrom kozmetikom, najčešće proizvodima firme Kerastase. Redovno je skraćujem, a feniram samo kad moram.
Kada je reč o zavođenju, neophodan je i parfem, a čin njegovog nanošenja, senzualan je sam po sebi.
- Ne koristim ih da bih zavela nekog, već oni za mene predstavljaju deo ličnosti i energije koju posedujem. U skladu s tim biram one jače, s notom cimeta, vanile ili orijentalnih cvetova, kao što su sparkling, angel, sexy i chance. Najvažnije je da su osvežavajući i ne idu ispred mene. Zavođenje proizilazi iz moje prirode i senzibiliteta i ne bih se lako odrekla sebe u korist Diorovog parfema. Gospodin Dior bi trebalo da bude moj sluga, a ne gospodar - zaključuje glumica.
Iako muškarci veruju da žene seksi veš nose samo zbog njih, istina je da ga oblače kako bi same sebi bile privlačne, što je dovoljno da bi se i drugima dopale. Kao buduća Roksi Hart u predstavi Chicago, Jelena se na sceni često pojavljuje u izazovnim kostimima, ali privatno prednost daje običnom pamuku.
- Najviše mi prija beli pamučni veš jednostavnih linija, ali umem da obučem i saten, svilu, čipku, podvezice i negližee u jačim bojama.
Senzualni pogledi
Neki ljudi nose posebnu energiju i sve što dodirnu se naelektriše. Drugi to postižu temeljnim radom i pripremama, pa su stručnjaci, kako bi im olakšali, ponudili vodič za tu, senzualnu, stranu života.
Mali Ronkal je make up artist koja brine o izgledu Dženifer Lopez, Bijonse i Andželine Džoli. Ona ističe da je seksi sve što izgleda nedovršeno, prirodno i nemarno. Na ceni su, kaže Mali, meka koža, duge trepavice i malo boje na usnama.
- Žene najviše brine kako izgledaju neposredno posle buđenja. Savetujem im da koriste emulzije za samopotamnjivanje jer će, kada ustanu iz kreveta, izgledati kao da su noć provele sa suncem.
Kako postići efekat savršenih očiju
Ukoliko imate više od dvadeset pet godina, sigurno se sećate vremena kada ste izlazile iz kuće sa više od tri boje na kapcima, ali to je, zajedno s modom iz osamdesetih godina, nepovratno nestalo. Danas se stil šminkanja očiju kreće od golog i čistog do smoky efekta. Trendovi se smenjuju, ali jedno je večno − osnovni oblik oka.
Darel Rendalf, ekspert za lepotu i savetnik poznatih holivudskih zvezda, tvrdi da ključ modernog izgleda leži u pet elementarnih koraka pripreme i šminkanja. Ona, kada radi, oči uvek ostavlja za kraj.
1. Priprema kože za šminkanje
Očistite lice, poštujući uobičajenu rutinu, a posle toga na oči stavite hladne obloge i držite ih deset minuta. Idealne su hladne kesice čaja jer sadrže i kofein, a možete koristiti i kreme koje otklanjaju naduvenost.
2. Darel smatra da su obrve najpotcenjeniji element dobrog izgleda, a one daju okvir celom licu, naročito oblasti oko očiju. Postoje različiti trendovi i kada je o stilizaciji obrva reč, ali uvek morate voditi računa o tome da pristaju vašem licu. Kada ih pravilno oblikujete, dobro ih očešljajte i na njih nanesite senku. Nikada ne nanosite crnu boju na obrve.
3. Ona dalje objašnjava da je stari izgled podrazumevao svetlu senku ispod obrva, tamniju na vrhovima kapaka, a na sredini svetliju nijansu iste boje. Danas je obrnuto, umesto tri koriste se samo dve nijanse. Na ivicu oka nanose se svetliji tonovi, a na kapak malo tamniji.
4. Poznata šminkerka preporučuje da se trepavice uviju karlašem i savetuje da uvek koristite što skuplji, jer oni jeftini često kidaju i čupaju trepavice, a njima je potrebno puno vremena da ponovo izrastu.
5. Nakon tretiranja, obavezno nanesite jednostavnu maskaru, jer one kojima se postiže efekat uvijenosti trepavica u sebi imaju vlakna koja mogu iritirati oko.
Jovana Božović
Tekst je objavljen u 49. broju magazina Story 29. avgusta 2006. godine.