Šta mladi osećaju, kako se ponašaju i šta im je bitno, verno su dočarali mladi glumci iz grupe Neše Nenadovića koji su ovom prilikom izveli skeč, a mladalačku energiju dočarao je i odlično urađen grafit kao simbol ulične umetnosti i slobode izraza. Dragana Nerandžić, Product Manager kompanije, održala je prezentaciju o novim proizvodima kompanije NIVEA, a pitanjima kao što su: sećate li se prvog bežanja sa časa, prvog poljupca, da li devojke pamte dan kada su prvi put stale na štikle; da li se muškarci sećaju svog prvog brijanja; kojoj grupi ste pripadali – šminker ili panker; dizelaš ili padavičar, i još mnogim drugim, kompanija NIVEA je uspela da uzburka emocije prisutnih i da ih podseti na period kada su lajali na zvezde. Prostorija je odjekivala smehom, a kod mnogih je zasijala i po koja suzica.
NIVEA Angel Star linija za WOW devojke ima ekskluzivne formulacije, trendi dizajn i neodoljiv miris. Dezodoransi u dve trendi mirisne note, gel za tuširanje i losion za telo iz nove kolekcije omogućiće svim devojkama da budu sigurne u sebe, dobro mirišu i budu primećene. Proleće je u punom jeku i vreme je novih ljubavi, a WOW efekat koji imaju ovi proizvodi u dodiru sa kožom je ono što će mlade dame izdvojiti od ostalih i baciti akcenat na njihovu posebnost.
NIVEA Menergy nova linija za mlade muškarce pruža im podršku gde god da se nalaze. Pred njima su sada proizvodi koji su formulisani za istrajnost čak i u najekstremnijim uslovima, a omogućavaju mladićima da uvek budu cool i puni samopouzdanja. Kolekcija obuhvata dezodoranse u dve mirisne note i gel za tuširanje.