Radmila Radenović: Tajna iz staklene bočice

U jednom od prvih beauty editorijala objavljenih u magazinu Story, atraktivna voditeljka Radmila Radenović otkrila nam je da zahvaljujući genetici ne mora da preteruje s šminkom, ali da uživa poigravajući se mirisnim notama.
0
1 / 3 Foto: Miša Obradović

Kada imate sreće sa genetikom, kao Radmila Radenović, nije vam potrebno mnogo boja na licu i regeneratora u kosi. Ali, bez dobrog mirisa se ne može, posebno uveče. Tada se budi senzualnost i potreba da budemo posebni, da se osećamo moćno i uživamo u najrazličitijim mirisnim tonovima prirode...

Sicily je prefinjena moderna mešavina orijentalnih cvetova, idealna za romantičan večernji izlazak

City glam: u elegantnom crno-srebrnom pakovanju krije se moćna mešavina đumbira i galange, sa dodatkom intenzivne gorke narandže.

Promesse, kuće Casharel, je interesantna mešavina kupine, orhideje, bergama, kedra, mandarine, ćilibara i mirisa sandalovog drveta.

Hypnose je senzualan, ali diskretan susret vanile i vetivera, obogaćene i nekim orijentalnim mirisima, koji još više povećavaju senzualnost osobe koja ga koristi, igrajući ulogu njene druge kože...

Lice televizije Pink Radmila Radenović, kada govori o kozmetici, ističe da nikada ne preteruje sa šminkom. S obzirom na to da u svojoj profesiji ne može da je izbegne, privatno koristi samo dnevnu kremu i zahvaljuje genetici što joj je ona dovoljna.

Deo njenog imidža već dugo je kratka kosa, čije održavanje zahteva dosta preparata za stajling i oblikovanje frizure, kao što su gelovi. Budući da ima dobar kvalitet kose, ne mora da koristi posebne šampone i balsame za negu i regeneraciju.

Što se tiče mirisa, danju obično koristi neki lak dezodorans kao što je Nivea. Jake parfeme ne koristi peko dana i leti. Ali, za večernji provod najviše voli mirisnu notu Sicily, kuće Dolce&Gabbana. To je romantičan cvetni miris, luksuzan, elegantan i sofisticiran, posebno ako ga poistovetimo sa prelepim zaštitnim licem Monike Beluči. Radi se o prefinjenoj, modernoj mešavini orijentalnih cvetova i preporučuje se za romantičan večernji izlazak.

Od novih parfema, koji stalno u talasima zapljuskuju tržište, izdvajamo najnoviji parfem maga italijanske mode, Đorđa Armanija, inspirativnog naziva City glam, koji obećava kvalitet, kao i dozu ekstravagancije. U elegantnom crno-srebrnom pakovanju krije se moćna mešavina đumbira i galange, sa dodatkom intenzivne gorke narandže. Uz to, svežina mente i pepper-a čine City glam za muškarce toplim, baršunastim i muževnim.

Ženska verzija ovog parfema ima jedinstvenu mirisnu notu, koja predstavlja neobičnu kombinaciju mirisa kruške, anisa, kasisa, ruže.

Tu je i novi parfem kuće Casharel, nazvan Promesse. U pitanju je uzbudljiv, svež, zavodljiv i senzualan cvetni parfem sa primesama mirisa voća. Sadrži mirisne note kupine, orhideje, bergama, kedra, mandarine, ćilibara i sandalovog drveta. 

Hypnose je pedeseti po redu miris čuvene kozmetičke kuće Lancome. To je miris zarobljen u modernoj, geometrizovanoj bočici oštrih kontura. Kao i ostali proizvodi ove kuće nastao je iz verovanja da mirisi i ostali beauty proizvodi treba da pomognu ženi da se saživi sa svojim prirodnim šarmom. Hypnose je senzualan, ali diskretan susret vanile i vetivera, obogaćen i nekim orijentalnim mirisima, koji još više povećavaju senzualnost osobe koja ga koristi igrajući ulogu njene druge kože.

Igor Vidović

Tekst je objavljen u osmom broju magazina Story, 15. Novembra 2005. Godine.

makonda-tracker