Oriflame naj majka i ćerka

U ponedeljak, 26. oktobra održan je Oriflame Izbor za naj majku i ćerku. Činjenica da je ovo već četvrta godina za redom govori nam koliko je interesovanje. Sjajan odziv potvrdili su i sjajni nastupi finalistkinja.
1
1 / 5 Foto: Promo

Žiri su predvodila ovogodišnja promo lica, Branka Pujić sa ćerkom Anđelom. Oni su odlučivali o pobedi jednog od 11 parova koji su se predstavili brojnoj publici kreativnim i originalnim nastupima koji predstavljaju njihov odnos. Dijalozi, muzika, ples, igra odzvanjali su salom, a žiri je dodao i utiske sa priprema i odlučio o pobedniku. To nije bio nimalo lak zadatak pošto su sve takmičarke pokazale visok nivo spremnosti, snalažljivosti, inventivnosti, i što je možda u ovom slučaju najvažnije, privrženosti jedna drugoj.

Sve finalistkinje su dobile Oriflame pakete, dok je pobednički par, Svetlana i Ana Sabo obradovan i specijalnom nagradom - putem u Švedsku uz 1000 evra džeparca. Izabrane su i najkreativnije majka i ćerka, Ljiljana i Milica Obradović, kao i najšarmantniji par, Radmila Ranković Vasiljević i Milica Vasiljević Blagojević.

Majke i ćerke su pokazale da umeju da naprave odličnu atmosferu. Najveći broj njih nikada ranije nije bio na sceni, ali to im nije smetalo da pripreme fantastične nastupe i uz malo pozitivne treme pokažu svima šta umeju. Da bi program bio još veseliji, pobrinuli su se sjajni voditelji Ivana Zarić i Boško Jakovljević sa gostima večeri, Anom Stanić i OT bendom.

Lepoti događaja je svakako doprineo i veliki broj gostiju koji su navijali za svoje favorite i doprinosili da majke i ćerke budu još bolje. Samim tim Oriflame ponovo dokazuje da je najbolji u tri stvari, koje su ujedno i moto kompanije: izgledajte sjajno, zabavite se i zaradite novac!

makonda-tracker