Nova Labello Fruity Shine kolekcija je idealan asesoar koji će učiniti da atmosfera leta bude sa vama,gde god se nalazili, čak i tokom hladnih dana! A ne moramo da podsećamo da je ljubljenje mnogo uzbudljivije i nezaboravnije kada to čine negovane usne koje mirišu na voće.
Labello Fruity Shine Breskva
Obradujte svoje usne mirisom breskve i ulepšajte ih nenametljivim sjajem. Blagi svetlucavi efekti naglašavaju usne, a Hydra IQ formulacija i bogata hranljiva ulja obezbeđuju intenzivnu negu. Za trendi prirodan izgled i nežne usne koje izgledaju apsolutno neodoljivo i pozivaju na poljupce. Cena: 173 din.
Labello Fruity Shine Lubenica
Uzbudljivi miris lubenice i suptilni rozikasti sjaj dovoljni su razlozi da vaše usne zasijaju još raskošnije. Hydra IQ formulacija i bogata hranljiva ulja osiguravaju najkvalitetniju negu. Uz miris leta na vašim usnama, sigurni smo da niko neće ostati ravnodušan. Slatka čežnja do novog susreta i obećavajućih poljubaca je zagarantovana. Cena: 173 din.
A kako je razvijena dobitna formulacija za negovane i lepe usne, u untervjuu otkriva Labello menadžer za mirise Gudrun Weihe.
Odakle inspiracija da ukusima i mirisima Fruity Shine kolekcije pridružite i lubenicu i breskvu?
- Želeli smo dva nova proizvoda koja donose svežinu i bude osećaj razdraganosti i opuštenosti. Nakon opsežnih analiza, ali i uvida u ukus potrošača u drugim industrijama, kao, na primer prehrambenoj, došli smo do ova dva. Probali smo brojne varijacije i zaključili da su breskva i lubenica favoriti kada je reč o mirisima leta i atmosferi najbezbrižnijeg perioda godine. Kao i uvek – pažljivo smo osluškivali najvažniji glas, glas potrošača. Dodatno, važna komponenta novih proizvoda je svetlucavi efekat. Analize trendova kažu da su najpopularnije boje za 2014. upravo boja breskve i lubenice.
Novi Labello Fruity Shine Watermelon i Peach sadrže arome. Zašto ste se odlučili za arome umesto konvencionalnih mirisa?
- Najvažnija i suštinska razlika je u tome što su arome drugačije od uobičajenih mirisa, jer aroma sadrži i određen ukus. Arome su sastavni deo prehrambenih proizvoda i postoji oko 10.000 prirodnih aroma. Miris osećamo samo jednim čulom, dok su arome duže prisutne na jeziku, nosu i grlu. Sa novim Fruity Shine proizvodima smo želeli da pružimo upravo tu vrstu praznika za sva čula. Kada se proizvod nanese na usta miris i ukus su prisutni na veoma intenzivan način – u pitanju je veoma ukusno i zabavno iskustvo.
Da li novi ukusi imaju i dodatne efekte – da li opuštaju ili daju energiju?
- Arome imaju pozitivan efekat na ljude. Naša čula ukusa i mirisa usko su povezani sa limbičkim sistemom, delom našeg mozga koji kontroliše emocije. To je takođe jedan od najstarijih delova našeg mozga. Pojedine arome i ukusi su okidači za određene emocije, ali one se razlikuju od čoveka do čoveka. Mnoge arome sadrže esencijalna ulja koji utiču na naše emotivno stanje na različite načine. Lubenica i breskva svakako podsećaju na leto – idealan pokretač da se setimo bezbrižnih dana okupanih suncem i osmesima. Možemo stoga reći da ovi aromati daju zamajac osećaju sreće i razdraganosti. Sa novim Fruity Shine ukusima želeli smo da našim potrošačima damo razlog više da se zabave i opuste.