Mali osvrt na "Me Too" pokret

Omaž modi iz '80. i kreacijama italijanskih kuća sa Penelope u glavnoj ulozi: Filmska industrija je ta koja plasira ideal večno mlade žene

0

Oskarovka se fantastično snašla u ulozi Donatele Versaće, sestre tragično preminulog dizajnera Đanija Versaćea. Promovišući drugu sezonu mini serije "American Crime Story" ekipa Portera je sa glumicom napravila jedan od najboljih modnih editorijala, kao i kratak intervju o kojem govori čitav svet.

Svi su svesni da je Penelope Kruz mamac za publiku, ali i dama čijih pet minuta i dalje traje. Ovih dana, ona aktivno promoviše "American Crime Story: The Assassination of Gianni Versace", što je razlog zašto je magazin Porter osmislio ovaj zanimljivi editorijal. Iza objektiva našao se Sedrik Buše, a za stajling bila je zadužena Barbara Martelo - žena koja je hrabro stala iz glumičinih vrećastih crvenih svilenih pantalona, široke tufnaste bluze, teget kombinezona i malu crnu haljine sa prozirnim tufnastim rukavima i karnerima.

Trenutak kada je tražila blagoslov od Donatele za ulogu

- Prišla sam joj i otkrila kakvu tremu imam, jer osećam neizmerno poštovanje prema onome što ona i kuća Versaće predstavljaju, prenosi Elle. - A ona mi je na to rekla: "Ako se već snima ta priča, vi ste jedini koji će uspeti da me odigra, i ja sam presrećna što je upravo vama ukazana ta čast." Njene reči su mi dale vetar u leđa i ohrabrile me. Mislim da je Donatela osetila u mom govoru da svemu ovome pristupam s velikim poštovanjem.

O #MeToo pokretu

- Promena mora da se desi, i to ne samo u filmskoj industriji, već svugde gde su žene pod presijom i stalno dovedene u neprijatne situacije. Ovo ne sme da se pretvori u samo još jednu vest, već mora da postane globalna inicijativa za dubokom, sistemskom promenom.

O frustraciji unutar filmskog sveta

- Još kada sam bila u dobi od 25 godine novinari su umeli da me pitaju da li se bojim starenja?! To je užasno i ludo pitanje, posebno kada ga uputite mladoj glumici koja je tek počela da dobija velike uloge, pritom niti jedan od tih novinara ne seti se da to isto pita nekog glumca. Ali filmska industrija je nemilosrdna i ona takođe plasira taj ideal večno mlade žene. To je takođe ta presija o kojoj pričam i koja mora definitivno da nestane.

makonda-tracker