pratite svoje snove

Kako da nikad ne prestanete da se igrate?

0

Da li ste znali da se deca smeju više od 400 puta u toku dana, a mi odrasli samo 15?

foto: Promo
foto: Promo

Upravo ta njihova sposobnost da se svemu dive i da u svakome i svačemu nađu nešto dobro vredna je divljenja. Odrasli, ipak, kao da na to zaborave. Jer, odrasti, biti odgovoran i potpuno svestan znači „odustati“ od dečijeg ponašanja. Upravo zbog tog uklapanja u društvo često prihvatamo ono što „treba da se radi“. Da li se zapitate – da li baš svi pratimo svoje snove?

 

Desi se da pojedini shvate da rade određeni posao osam sati koji samo crpi i jedino zadovoljstvo koje dobijamo na kraju meseca je novac. Pitanje je da li na kraju odluče da „batale“ sve i pokrene svoju priču. Zapravo, postoji mnogo ljudi oko nas koji dokazuju upravo da „biti dete“ ne znači neozbiljno pristupiti nečemu.

 

Sjajan primer jeste grupa kreativnih mladih ljudi koje predvodi Yasserstain, jedan od najpoznatijih jutjubera kod nas. Ovi mladi tinejdžeri uspeli su da se na potpuno simpatičan i krajnje prirodan način približe mladima, a odrasle podsete šta znači lepo, bezbrižno i normalno detinjstvo. Sjajna stvar je da su brendovi orijentisani na tinejdžere prepoznali ovaj kvalitet, pa je Fanta, koja je u Srbiji vodeći napitak sa ukusom narandže*, upravo Yasserstain ekipu odabrala da budu njeni ambasadori. Ovaj brend je imao toliko poverenja u moć mladih umova da stvore konstruktivno, motivišuće i poučno online iskustvo za njihovu ciljnu grupu – tinejdžere, da je kompletnu kampanju prepustio njima. Za samo godinu dana, Yasserstain i ekipa lansirali su novi ukus Fante od marakuje, uključili fanove u kampanju, oslobodili svoju kreativnost i snimili pesmu, napravili stopmotion i što je najvažnije, sjajno se zabavljali.

 

Tako da, kada se sledeći put zapitate da li vredi prepustiti se detetu u sebi i slediti svoje snove, setite se Yasserstaina i ekipe, koja je upravo zahvaljujući igri postala postala jedna od najprepoznatljivije grupe jutjubera kod nas.

 

*Navedeni podatak bazira se na Nielsenovim podacima, za Srbiju za period oktobar 2016 - septembar 2017

makonda-tracker