Bilo da ih obožavate ili vas nerviraju, ne može se poreći činjenica da je porodica Kardašijan postala ne samo svetski poznata, već i veoma uspešna

Pored rijalitija koji je čitav svet prikovao za male ekrane, sestre Kardašijan su uspele da razviju i svoje biznise, nevezano za televizijsku popularnost koje su brzo sticale.
Stručnjaci za marketing tvrde da najveća greška koju možete napraviti u ovom slučaju jeste ideja da kopirate model Kardašijanovih na svoje bližnje i svoju porodicu. Oni ističu da je mnogo važnije primetiti cake kojima se Kardašijanovi služe.
Nastavak pročitajte na sledećoj strani

#1. Prihvatite nove društvene platforme
Kim Kardašijan danas ima 56 miliona pratilaca na Twitteru i skoro duplo više na Instagramu. Ipak, mnogi zaboravljaju da je upravo ona jedna od prvih koja je prihvatila ove trendove.
Suze, jecaji i očaj: Kim Kardašijan ne može da zaustavi suze jer nije lepo ispala na fotografijama
Međutim, otvoriti nalog na nekoj društvenoj mreži je veoma lako, a ono što je nju proslavilo jeste činjenica da redovno posećuje ove platforme, da razgovara sa svojim fanovima i da je u neprestanoj interakciji što joj samo povećava broj pratilaca.
Stručnjaci tvrde da je dokazano da ukoliko sa svojom publikom direktno stupite u kontakt i pritom ste talentovani za to, vrlo lako možete izgraditi pravu imperiju šta god da pokušate.
Nastavak pročitajte na sledećoj strani

#2. Vaši prijatelji su vaša nabolja investicija
Slična situacija dogodila se i Kajli Džener koja je armiju svojih pratilaca na Instagramu iskoristila kako bi lansirala svoju make-up liniju.
Sve četiri u blagoslovenom stanju: Kortni Kardašijan trudna (FOTO)
Kajli je podelila sa svojom publikom kako izgledaju njeni proizvodi, kako se nanose i koji se efekat njima postiže.
Ona tvrdi da nije plaćala nikakve reklame za svoju liniju kozmetičkih proizvoda, a uspela je da od ovog brenda zaradi milione.
Nastavak pročitajte na sledećoj strani

#3. Sve je biznis
Mnogi se pitaju da li se išta može naučiti od Kris Džener. Prava istina je sledeća - može i te kako. Iako je njen potez veoma surov Kris je videla priliku koja bi njenoj porodici donela novac i iskoristila je.
Ipak, ono što je dobro u svemu tome jeste da je Kris vrlo brzo obezbedila svoju porodicu i pružila im priliku da naprave zavidne karijere. Kris se postavila kao vođa čitave porodice, a stručnjaci savetuju da svako u sebi pronađe takvu stranu ličnosti koja će ih voditi i goniti na prilike koje ne se ne smeju propustiti.
Nastavak pročitajte na sledećoj strani

#4 Izazovite industriju - zaslužila je to!
Kloi Kardašijan je izazvala tržišnu potrebu da neprestano promovišu isti standard lepote - mršave devojke manekenskih linija. Ona je osnovala liniju Good American koja prati veličine koje se ne nalaze često na tržištu.
Osim što je ovaj njen potez naišao na veliko odobravanje, Kloi Kardašijan je uspela da se ostvari u ovom biznisu jer konkurencija skoro da i nije postojala.
