Upoznajte modnu blogerku, danas i vlasnicu jedne uspešne lajfstajl platforme kojoj je reč influencer nesimpatična, al ne može od nje da pobegne.
Svoju je stranicu "Man Repeller" Leandra Koen pokrenula još 2010. godine i to kao modni blog. Danas, ona je neverovatno uspešno preduzeće i publikacija, koju na Instagramu prati 1.8 miliona ljudi! Amelia Dajmond, Leandrina dugogodišnja prijateljica i saradnica, odlučila je da porazgovara s Leandrom o tome kako je došla do pozicije na kojoj je sada, a Leandra se otvorila o tome što bi volela da je znala pre nego je ušla u ovaj posao i otkrila nekoliko saveta o tome kako je biti uspešan influencer.
1. Ciljevi u karijeri
Nisam imala ciljeve za 'Man Repeller' osim toga da ću u biografiji imati referencu na temelju koja se zasnivala da će me neko zaposliti nakon diplome. Sanjala sam da ću izveštavati za NewYork Magazine ili postati cenjena modna urednica... Znate onu scenu na početku filma 'Đavo nosi Pradu' u kojoj more modnih urednica obuva svoje štikle i trče kroz Soho na posao? Jako sam želela da moj život tako izgleda," rekla je Leandra.
Ubrzo je shvatila važnost realnih ciljeva i fokusiranje na njih ju je dovelo do onoga gde je sada.
2. Platforma mora ostati autentična
Kad sam počela 2010. godine reči 'autentično' i 'transparentno' nisu se koristile tako puno kao danas, ali su oni kao načela sastavni su deo mog DNK i DNK 'Man Repellera'... Ja sam otvorena knjiga, srce i duša su mi uvek otvoreni i bilo bi mi neprirodno da na 'Man Repelleru' ne reflektujem život koji živim privatno."
3. Nemojte prodati svoje principe
Ljudi mogu da čine što god žele. To je njihov život, njihova društvena mreža. Ipak, moraju da budu svesni kakvu ličnost i stil života promovišu tamo i jesu li spremni da se nose se s tim u budućnosti," tvrdi Leandra. "Niste se prodali ako imate oglase na profilu, ali ako zbog njih i novca koji donose žrtvujete svoje principe onda jeste."
4. Poznanstva su najbolji deo ovog posla
Najbolji deo ovog sveta su odnosi koje sam razvila. Ako ste se oduvek divili modnoj industriji, kad joj napokon priđete osećate se kao da ste u snovima. Odjednom razvijete odnose s tim ljudima koji su se do sada činili kao mitska bića," zaključuje Leandra.