icon-arrowicon-closeicon-commentsicon-galleryicon-nexticon-previcon-searchicon-totopsoc-commentsoc-fbsoc-gplussoc-inssoc-mailsoc-rsssoc-twittersoc-vibersoc-wupsoc-yt

probajte ovo

Organizujte garderober i nećete zakasniti na posao: 5 trikova koji će vam pomoći oko oblačenja za odlazak u kancelariju

Podeli:

Ako ste osoba koja se teško budi i kojoj teško pada traženje dobrih kombinacija za posao, a neretko se desi da za to nemate vremena, postoje saveti koji će vam olakšati organizaciju.  

foto: Shutterstock/Pixel-Shot
foto: Shutterstock/Pixel-Shot

Mnogi od vas ne mogu da ustaju rano da bi se spremili za posao. Gledaju da svaki minut ugrabe kako bi što više ležali u krevetu i otišli u kancelariju ili firmu naspavani. 

 

Dešava se da kada ustanete, najviše vam problema i vremena oduzima "pravljenje" dobre kombinacije koja će ispuniti vaša očekivanja, a i očekivanja nadležnih u firmi, ako postoji određeni dress code

 

 

Dakle, možete ubrzati vreme spremanja, a ujedno i olakšati sebi posao:

 

  1. Najbitnije je da vam sve stvari budu jasno razvrstane, odnosno da znate gde vam stoje košulje, gde pantalone, gde dukserice, sakoi...
  2. Ukoliko vaša kompanija zahteva dress code obavezno garderobu koju nosite na posao odvojite od garderobe koju koristite za odlaske na kafu, u šetnju ili izlazak. 
  3. Jedna od bitnih stvari jeste da sve komade slažete po bojama, tako da ih ređajte od svetlije do najtamnije, ili ih jednostavno poslažite po omiljenim bojama, ali da plava majca bude do još jedne plave majice itd. 
  4. Ukoliko vam odevanje predstavlja strast, onda sigurno imate omiljene komade, isto kao i najudobrije. Tako da je najbolje da tako ređate vašu garderobu, od omiljene do onih manje omiljenih. 
  5. Jedan od trikova jeste i peglanje garderobe. Ako garderobu ispeglate pre nego što složite u ormar, znatno će vam uštedeti vreme, ukoliko ne želite da idete izgužvani na posao. 

 

Inicijalizacija u toku...