Adria Media Group, u svom multimedijalnom portfoliju ima 57 štampanih i 26 digitalnih izdanja, među kojima su dnevni list Kurir, Story, Elle, National geographic, Cosmopolitan, Mens Health, Sensa, Lisa, portal Espreso. Partner je najvećih svetskih izdavača kao što su Hearst, Newsweek, Hachette, Financial times, National geographic i Rodale.
Kupovinom većinskog paketa najtiraznije makedonske dnevne novine, AMG je u Makedoniji formirala kompaniju Adria Media Balkan.
Predsednik Adria Media Grupe, Aleksandar Rodić ističe da je AMG donela je odluku o ulasku na makedonsko tržište duboko verujući u potencijal za razvoj digitalnih i stampanih medija i ceneći napredak koji je Makedonija ostvarila na “Doing biznis 2016” listi Svetske banke.
- Akvizicija “Sloboden pečata” deo je strategije širenja regionalnog prisustva Adria Media Grupe”, u kojoj vidimo veliku šansu za daljim razvojem “Sloboden pečata”, lista koji je apsolutni tržišni lider, kao i lansiranjem digitalnih platformi, u skladu sa najvišim svetskim standardima.
AMG već posluje na tržištu bivše Jugoslavije, a planira širenje poslovanja i u Bosni i Hercegovini i Crnoj Gori.