1. Pretvarajte se da ste se tek zaposlili.
U prvim mesecima novog posla logično je da ste najviše motivisani, piše Cosmopolitan. Jedva čekate da naučite sve te nove stvari i da upoznajete zanimljive ljude.
Čak i ako u istoj firmi radite nekoliko godina, uvek postoji neka oblast u kojoj možete da napredujete i koju možete poboljšati. Eto prilike da se opet osećate kao da ste na početku karijere.
2. Garderoba koju birate za posao treba da bude prikladna prema tome kako se kolege oblače.
Kada se osećate savršeno u svojoj koži, to će primetiti i vaše okruženje. Besprekoran izgled, čak iako morate da nosite poslovnu uniformu je ono što će uticati na vaše raspoloženje i veće samopouzdanje.
Fokusirajte se: Zbog ovih 5 stvari umanjuje se IQ i ostaje bez energije!
3. Zavolite svoje kolege.
Potrudite se da upoznate i zavolite svoje kolege. Kada znate da vas u kancelariji čekaju osobe koje će vam izmamiti osmeh i pozitivno uticati na vas, odlazak na posao postaće pravo uživanje.
4. Zahtevajte jasno objašnjenje u vezi sa poslovima koje obavljate.
Stres koji prouzrokuje posao uglavnom je posledica toga što niste sigurni šta biste trebali da radite na istom. Stvorite dobru komunikaciju sa nadređenima i zahtevajte da vam objasne šta su vaši zadaci, kako ne biste gubili dragoceno vreme pokušavajući da otkrijete to na svoju ruku.
Spremni, pozor, sad: Naučite BILO ŠTA za samo 20 SATI!
6. Potrudite se da posao ne postane vaš život.
Iako je teško isključiti se posle napornog dana na poslu, nađite zanimaciju ili hobi kojim ćete se baviti nakon silnih obaveza i zadataka. Na ovaj način nećete biti izloženi stresu i imaćete razlog više da se radujete kraju radnog vremena.