Na marketinškom festivalu Sempl u Portorožu, medijski sistem Direct Media je osvojio dve prestižne nagrade - zlatni Sempler 2017, za kampanje bezbednosti u saobraćaju i podrške mladim preduzetnicima.
Kampanja “Čuvaj se!”, nagradjena kao najbolje targetirana, je društveno odgovorna kampanja Direct Medije realizovana u saradnji sa Savezom paraplegičara i kvadriplegičara Srbije i Ministarstvom unutrašnjih poslova Republike Srbije.
Iskrenom i snažnom emocijom kampanja je uspela da osvoji više od 5,5 miliona ljudi na internetu i da izazove preko 250 hiljada reakcija.
Na festivalu Sempl, projekat “Štartaj, Slovenija!” koji je osmislila i izvela kancelarija Direct Media u Sloveniji u partnerstvu sa Formitas BBDO, izabran je za najbolji u kategoriji “strateška upotreba media mix-a”.
Ovaj projekat je pored mnogih regionalnih nagrada, prethodno osvojio i priznanje na jednom od najznačajnijih međunarodnih takmičenja WARC Innovation Awards.