Kao bonus track na CD-u trebalo je da se nađe i numera Farsa u izmenjenom aranžmanu, koji je za ovu pevačicu uradio kompozitor i aranžer Vladimir Jovančić. On je Ksenijin vokal sjedinio sa novim aranžmanom, drugačijim od onog koji je radio Marko Mahoni, i poklonio joj pesmu u kojoj pevačicu prvi put prati simfonijski orkestar. Ksenija je numeru izvela u pilot emisiji autora Stefana Marjanovića, rađenoj prošle godine za TV Metropolis, a Jovančić je na snimanju sa Ksenijom ćaskao i o saradnji na drugim pesmama, koje je trebalo da uvrsti na album.
- Veoma joj se svideo aranžman i bila je oduševljena muzikom koju je za potrebe emisije Stefana Marjanovića uživo odsvirao gudački kvartet, pa mi je predložila saradnju. Pričao sam i sa Ksenijinim producentom, i imali smo planove da joj uradim još jednu pesmu za CD, što se nažalost, iz poznatih razloga, neće dogoditi – kaže Jovančić za Story.
O tome koliko se radovala osveženom aranžmanu pesme Farsa, uz čije stihove je prošle subote ispraćena na Novom groblju, Ksenija je i sama govorila u intervjuu koji je za Story dala nekoliko meseci pred smrt.
- Nedavno su mi uradili baladu Farsa čiji sadržaj pomalo govori i o mom životu, a snimila sam je i sa simfonijskim orkestrom, što je san svake pevačice, a meni kruna dosadašnje karijere. Prvi put u svojim numerama pokazujem ranjivost, delimično razočarenje u muškarce, ali i da sam nežna žena, a ne kamen i muškarača. Otkrila sam svoje pravo lice – spoj inteligencije i lepote, ali ostajem pri stavu da svima istinu govorim u lice. Svesna sam da me gledaju kao seks simbol, ali smatram da je vreme da pokažem i da neretko patim, volim duboko i svim srcem. Do sada sam predstavljana kao jaka žena koja se igra s muškarcima kao rečima u pesmama, ali vreme je da se to promeni – opisala je novu viziju svoje karijere pokojna Ksenija Pajčin.
Nikola Rumenić