Njegovu torbu sa printom viteza, koju je osmislio u crno-sivoj i crno-bež kombinaciji, promoviše voditeljka Marija Kilibarda, a ova saradnja osvežila je njihovo dugogodišnje drugarstvo.
Story: Koliko vam danas, nakon što u njoj učestvujete po treći put, znači ova naša modna akcija?
- Bitno je da se Dizajnerski mesec razvija, postaje ozbiljan i tradicionalan. Važno je i da se oživljava srpska moda. Za razliku od ostalih časopisa koji čitaocima poklanjaju razne kremice i parfeme promovišući na taj način strane marke, Story naglašava domaći brend, što je za pohvalu. Poznate ličnosti celoj kampanji daju veliku ozbiljnost i utiču na to da svaka devojčica može da ima odevni komad svog idola.
Story: Koliko dugo poznajete Mariju Kilibardu?
- Volim da kažem sto godina, od samog početka njenog rada na Trećem kanalu kada smo se družili i ispijali kafe. Nažalost, obaveze nekad učine da nemaš vremena za stara prijateljstva, a Story je uspeo da nas posle mnogo vremena ponovo spoji na kafi i druženju.
Story: Smatrali ste da je torba idealna baš za nju?
- Rekao bih da ovaj asesoar predstavlja sve ono što Marija voli da nosi: torba je praktična, zanimljiva i može da se uklopi uz sve te kombinacije koje oblači na poslu i privatno, pa čak i uz glamur varijante na snimanjima. Trudio sam se da ona oslika njenu brzinu, neposrednost i da bude potrebna svakoj ženi.
Story: Marija se slikala u vašoj crnoj, dugoj haljini. Da li je to prvi put da je nosila vašu kreaciju?
- Iako smo sarađivali mnogo puta, nije imala priliku da ranije nosi moju glamuroznu haljinu. Sada smo to realizovali. Volim je i kao profesionalca i kao voditeljku, ali pre svega kao velikog druga. Ovog puta hteli smo da ispunimo zadatak i da Marija u toj haljini bude najzgodniji drug.
Story: U kojim sve prilikama torba može da se nosi?
- Baš je za sve prilike. Šalili smo se da Marija mora da je nosi kad krene na televiziju jer će u nju natrpati ono što oblači na snimanju, a onda će sve što je skinula vratiti u tu torbu. Idealna je da je nosi uz farmerke i majicu, možda baš onu iz prošlogodišnjeg Dizajnerskog meseca.
Story: Izgleda da ste je zamislili kao Sport-Bili torbu?
- Jeste! Vrlo je upotrebljiva i svaka žena rado će je nositi. Čak je i nekoliko muškaraca prokomentarisalo kako logo na njoj koji sadrži viteza, ne bi bio loš na nekom muškom predmetu.
Story: Pre tri godine kreirali ste suknju koja je mogla da se nosi i kao top, a potom i majicu. Može li torba s njima da se nosi?
- Naravno i biće to kombinacija Zvonko Marković by Story. Dobro je što svake sezone kreiram nešto drugo, a možda bi se čitateljke obradovale da sledeće sezone dizajniram haljinicu. Radujem se što za torbu nema veličina, kao što je reč sa majicom. Mnogo njih me je zvalo prošle godine i molilo da im rezervišem njihovu veličinu preko veze, što je bilo nemoguće pošto se majica rasprodala.
Story: Ovo nije prvi put da kreirate torbu?
- Tako je. Radio sam to i za modnu kuću Mona. Bilo je tu vrlo prodavanih komada koje i danas mnoge žene nose, a da ne znaju ko ih je osmislio.
Story: Kakvi su modeli torbi trenutno u modi?
- Odlika ove sezone jesu dve krajnosti: nešto što je ludo, overdizajnirano s jedne i potpuno praktično s druge strane. Ova torba je praktična, može se poneti na pijacu, u nju se mogu spakovati stvari za plažu, kao i sendviči ako idete na izlet, ali možete je nositi i uz elegantnu haljinu na nekom letovanju. Kada sam je osmišljavao, zamišljao sam Mariju koja je na moru i luduje od jutra do sutra.
Story: Kreirali ste i za Lepu Brenu, Zdravka Čolića, Anu Nikolić, Romanu, Severinu... Može li se reći da poznati diktiraju modni stil na našoj javnoj sceni?
- To pre svih radi svet. Postoje naše ličnosti, poput Marije, koje sa svojim stavom i originalnošću mogu da nametnu svoj stil, ali ih je malo. Ostali se više bave plagiranjem svetskih zvezda. Bitno je da ličnost dođe do izražaja jer stil ne treba da je menja.
Story: Nakon Dizajnerskog meseca, opšti je utisak da među domaćim kreatorima nema sujete?
- U ovoj akciji bitno je da Story koji nas je pozvao ima veliki kredibilitet. Vaš magazin prati moj život u svakom segmentu i vi sve prvi saznate. Story je kao deo moje porodice, a kreatorima je bitno da postoji kvalitetan magazin koji će ispratiti i naš rad.
Story: Šta je, po vašem mišljenju, apsolutni modni hit ovog leta?
- Povratak bojama, od žutih i zelenih preko crvenih do ljubičastih nijansi - sve su u trendu, ali i vraćanje printova koji su dominantni na modnim komadima. Moderno je slojevito oblačenje i transparentni materijali, među kojima je i čipka. Ako imate komad od čipke, vi ste IN.
Story: Jesu li se slegli utisci sa Serbian Fashion Weeka na kojem ste dobili nagradu?
- S obzirom na to da je došla od inostranog žirija koji je ocenio da je moja kolekcija najbolja među srpskim dizajnerima, dosta mi znači. Ona mi je postavila visoke standarde za sledeću sezonu za koju se uveliko spremam.