Sa više od 1,7 miliona glasova građani Srbije doneli su odluku o pobedničkim opštinama u kojima će Coca-Cola sistem izgraditi teretane na otvorenom povodom obeležavanja četiri i po decenije od početka proizvodnje čuvenog svetskog napitka u našoj zemlji. Podjednake šanse da dobiju svoju Coca-Cola aktivnu zonu imale su sve opštine u Srbiji, podeljene na male, srednje i velike, a pobedile su one sa najvećim brojem glasova u svakoj od te tri kategorije:
Želja da baš njihove opštine dobiju Coca-Cola aktivnu zonu za vežbanje na otvorenom, motivisala je građane da se u ogromnom broju odazovu glasanju. Postavljanje glasačkih punktova na prometnim lokacijama, pozivi za glasanje na lokalnim portalima i društvenim mrežama, aktivno uključivanje lokalnih medija, interesantni video snimci, fotografije, posteri i bilbordi, samo su neki od interesantnih načina kojima su opštine i građani motivisali svoje sugrađane da se uključe i glasaju.
Projekat je pokrenut u saradnji sa Nacionalnom alijansom za lokalni i ekonomski razvoj (NALED) i uz podršku Ministarstva regionalnog razvoja i lokalne samouprave i Ministarstva omladine i sporta.
Prvih deset teretana na otvorenom biće postavljeno do kraja godine, dok će se preostalih 35 izgraditi do maja 2013. godine.
Male opštine: Bela Palanka, Babušnica, Mali Zvornik, Dimitrovgrad, Niška Banja, Lapovo, Bosilegrad, Bački Petrovac, Opovo, Boljevac, Nova Varoš, Lajkovac, Osečina, Novi Kneževac i Batočina.
Srednje opštine: Majdanpek, Svilajnac, Priboj, Odžaci, Tutin, Sjenica, Bajina Bašta, Negotin, Petrovac na Mlavi, Bogatić, Kovin, Raška, Kanjiža, Arilje i Šid.
Velike opštine: Zaječar, Kikinda, Sombor, Lazarevac, Bačka Palanka, Pančevo, Loznica, Novi Pazar, Valjevo, Bor, Zrenjanin, Obrenovac, Užice, Pirot i Leskovac.