Simbol bunta i subverzivne energije, džins je, pored modnog, oduvek predstavljao i društveni stav, pa je, u tom smislu, istorija džinsa vrtoglavo burna i turbulentna. S obzirom na to da se uloga džinsa menja u različitim životnim dobima, izložba će ispratiti (r)evoluciju džinsa i na tom, individualnom nivou. Po konceptu umetnika Darka Dragičevića nastala je serija fotografija Milice Lopičić, inspirisanih ličnom džins (r)evolucijom, a osim subjektivnog pogleda na džins biće izloženi i printovi Levi’s-a, jednog od najznačajnijih džins brendova. Kroz interesantne reklame sa različitim porukama biće prikazana svojevrsna revolucija komunikacije i kako ulogu džinsa vide oni koji ga stvaraju. U nesvakidašnjem projektu po konceptu Darka Dragičevića svoju jeans (r)evoluciju prikazali su mladi i urbani ljudi – umetnici, arhitekte, studenti, kreativci, među kojima je i Ana Đurić, poznatija kao Constructa iz benda Zemlja gruva.
Izložba će biti otvorena tokom šest festivalskih dana, od 28. maja do 02. juna 2013. godine, na Depo Stage-u, u Travničkoj ulici.
Povodom izložbe biće organizovan okrugli sto i diskusija na temu odnosa džinsa, kulture i feminizma u Mikser House-u 1. juna od 19:30.
Gosti okruglog stola biće Borka Pavićević, modni dizajner i analitičar Ksenija Marković i Jasenka Stekić ispred Fashion Company novog generalnog distributera brenda Levi’s, a moderator diskusije je Sonja Kovacs, glavna i odgovorna urednica magazina Elle. Na događaju će biti predstavljen i koncept izložbe Jeans (r)evolution.
Nakon diskusije, u prostoru Mixer house-a biće organizovan i koktel za sve goste. Učesnici i prijatelji projekta biće na raspolaganju medijima za davanje izjava i intervjua.