Coca-Cola u Srbiji lansirala inovativnu Podeli radost! kampanju sa personalizovanim bocama i limenkama

25
Coca-Cola je u Srbiji, uporedo sa svim evropskim tržištima lansirala najveću globalnu kampanju personalizovanih proizvoda ikada. U okviru kampanje Podeli radost! Coca-Cola poklanja svojim potrošačima ono najvrednije – svoj brend! Naime, pored ikoničnog Coca-C

U Srbiji će se na tržištu na limenkama i bocama naći 150 najčešćih imena a ujedno kako bi potrošačima ponudila širi izbor Coca-Cola je pripremila i proizvode sa nazivima kao što su: ortak, brat, sestra, simpatija, porodica i mnoge druge. Kampanja Podeli radost! će zasigurno predstojeće leto pretvoriti u nezaboravno iskustvo uživanja u ovom svetski omiljenom napitku i učiniti ga još zabavnijim i više ličnim nego ikada pre. Potrošačima u Srbiji će biti omogućeno da uživaju u osveženju zajedno sa svojim najdražima darivajući im jedinstvene poklone - personalizovane limenke i boce koje podstiču povezivanje, razgovore i šire radost užitka.

Leto je vreme za druženje, upoznavanje novih prijatelja i avanture. Coca-Cola Podeli radost! kampanja će biti neizostavni deo leta koje je pred nama, nudeći svim obožavaocima nezaboravna iskustva i mnoge druge prilike za još čvršće povezivanje starih prijateljstava i započinjanje novih.

 

TAGOVI: promocija
makonda-tracker