Centralni hol tržnog centra Delta City, bio je od 16. januara do 3. februara obogaćen specijalno dizajniranim haljinama sačinjenim od ambalaže i ambalažnih materijala u okviru edukativnog projekta pod nazivom Ambalaža-proizvod-potrošač-zaštita životne sredine.
Ovu nesvakidašnju izložbu pod nazivom Zakopčaj me selotejpom, organizovali su hrvatska kompanija Tectus d.o.o., Institut za ambalažu i tiskarstvo - IAT i stručni časopis Ambalaža-REGprint uz učešće velikog broja kompanija i sjajnih dizajnera koji su svoju inspiraciju ovoga puta pronašli u brendovima.
Zahvaljujući velikom broju glasova posetilaca izložbe, priznanje za najlepšu haljinu je osvojila kreacija Peđe Nerića inspirisana brendom O'Cake kompanije Jaffa iz Crvenke. Svoje omiljene kreacije posetioci su bili u prilici da podrže svakog dana koristeći specijalno pripremljene glasačke listiće i kutije.
U ime kompanije Jaffa iz Crvenke, nagradu je u društvu Peđe Nerića primio direktor marketinga, gospodin Aleksandar Poznanić. Sudeći po komentarima koji su se tokom svih dana trajanja izložbe mogli čuti u centralnom holu Delta sitija, mnoge dame ne bi imale ništa protiv da O'Cake haljinu prošetaju čak i crvenim tepihom.