INFO... U svet kozmetike dospela sam sasvim slučajno. Završila sam School of Economic Studies - pri UK univerzitetu - University of Hertfordshire u Budimpešti. To su bile business studije gde sam učila sve, od finansija do marketinga. Želela sam da radim u nekoj internacionalnoj kompaniji tako da sam ih birala više nego same pozicije. Važno mi je bilo da se zaposlim negde gde mogu da se razvijam, učim, napredujem, promenim zemlju, poziciju, karijeru... L'Oréal je kompanija koja mi je sve to omogućila. Počela sam kao product manager za Garnier i Maybelline NY za Srbiju, provela sam ukupno tri godine u Parizu kao product manager za L'Oréal Paris make-up i Garnier za zemlje istočne Evrope, bila sam zadužena sa lansiranje novih kategorija u okviru naših brendova, a danas sam direktor marketinga za L'Oréal Paris, Garnier i Maybelline NY za Srbiju i Bugarsku.
FORMULA USPEHA Trudim se da svoj posao radim najbolje što umem. Veoma sam temeljna i uvek sebe dajem 100 odsto i više. Takođe se trudim da učim od onih koji imaju više iskustva od mene. Moj posao se ne završava kada izađem iz kancelarije jer se trudim da, i kad ne radim, pratim šta se oko mene dešava i razmišljam kako bih to mogla da iskoristim za posao.
ZA USPEH JE najpresudnija sreća! Trud i talenat veoma su važni, ali sreća je zaista veoma bitna. Pored nje, do osvajanja sadašnje pozicije bio mi je potreban i dobar tajming, ne tako malo odricanja i velika upornost.
MARKETING je veoma dinamičan posao, a veliki deo takvog posla se i ne odvija u kancelariji, već na terenu, u prodavnicama, na ulici, kod prijatelja, svuda oko mene. U suštini, radim i kad ne radim. Odgovorna sam za strategiju i uspeh naših brendova na tržištu, a kreativnost se ogleda u tome što imam mogućnost da razvijam, motivišem i vodim jedan veoma uspešan mladi tim.
ZA DOBROG MENADŽERA autoritet je veoma važan, ali ne onaj zasnovan na strahopoštovanju, već na iskustvu, dobrim menadžerskim sposobnostima, slušanju i razumevanju, iskrenoj komunikaciji, feedbacku. Dobar menadžer treba da štiti svoj tim, da zna da pohvali ljude, ali i da kritikuje kada treba. U kriznim situacijama mora da reaguje brzo i da uvek stoji iza svojih odluka.
KOD LJUDI CENIM pre svega iskrenost, potom upornost i samosvesnost. Volim energične, pozitivne i snalažljive osobe.
Sasvim lično...
HOBI Otkako sam dobila ćerku, ne mogu da zamislim ništa u čemu uživam više nego u vremenu provedenom sa njom.
OMILJENA JAVNA LIČNOST Imponuju mi harizmatične, uspešne žene sa stavom i posebnom energijom. Ako bih morala da izdvojim jednu, onda bi to bila Julianne Moore - prava predstavnica elegantne savremene dame. Ona je prirodna, nezavisna i zrači lepotom koja prevazilazi sve generacije. Njena čvrsta uverenjа i posvećenost čine je jednom neverovаtno inspirаtivnom figurom. Upravo zbog toga izuzetno sam ponosna što je baš ona novo zaštitno lice L'Oréal Paris brenda.
AUTOMOBIL Nemam omiljenu marku, ali sam emotivno vezana za francuske brendove, tako da bih izdvojila Renault.
ASESOAR Tašna definitivno. Imam čitavu malu kolekciju kod kuće, i nikada mi nije dosta.
MODNI KREATOR Dragana Ognjenović.
PARFEM Gucci Rush i, naravno, uvek imam novi Lancome.
MUZIKA Ex-yu rock i pop kada uspem da se izborim sa svojom ćerkom, a kada ne, onda Branko Kockica.
FILM Žaoka.
PREDSTAVA Iako sam tokom godina gledala mnoge koje su ostavljale utisak na mene i dan-danas je to Plava ptica.
GRAD Pariz, jer ga posebnim čine spoj istorije, lepote i različitih ljudi koji žive u njemu. Kada mu poznaješ dušu i kada imaš sa kim da ga podeliš, to je najlepši grad na svetu.
DESTINACIJA ZA ODMOR Ona na koju odeš sa dragim ljudima.
RESTORAN Maharaja na Dušanovcu.
KLUB Najbolji provod već dugo ne vezujem za klubove.
SLOBODNO VREME Sunčan dan, pogled koji zaustavlja dah, smeh i brbljanje moje ćerke.
SPORT Počinjem svakog vikenda, ali nikako da taj vikend zaista dođe.
STATUSNI SIMBOL Znanje i širina duha.