INFO... Nakon završenog Filozofskog Fakulteta u Beogradu, još godinu dana ostala sam na smeru andragogije gde sam držala vežbe studentima. Posle toga, usledio je period uobičajenog mladalačkog traženja sopstvenog puta, od obuka u području psihoterapije do volontiranja u Narodnoj kancelariji i nevladinim organizacijama. Kada je došlo vreme za samostalnost, u marketinškoj agenciji McCann Erickson naučila sam šta je ozbiljan i naporan rad, a posebno sam stekla razumevanje šta je klijent i koju težinu ima ta kategorija. Put me je pre pet godina doveo do Honde i nekih drugih brendova Delta auto grupe, gde sam otkrila sve izazove angažovanja žene u auto industriji.
FORMULA USPEHA... Kada posle napornog i komplikovanog rada shvatite da je, kao i sa svim velikim stvarima u životu, sve zapravo vrlo jednostavno - da biznis posmatrate i brinete o njemu kao što vodite računa o svom domu i ličnom budžetu, kada vaš tim ide u istom smeru, ima isti cilj i potrebu da uspe i pobedi kao što ima potrebu da diše, onda se mogu desiti samo velike stvari. A uspeh, to je relativna i često vrlo varljiva kategorija, pa nastojim da pažljivo koristim taj termin...
MOJA VIZIJA je da približim ljudima u Srbiji vrednosti i razloge zbog kojih je Honda ponos Japana. MISIJA je da sa svojim timom postavim najviše standarde pružanja usluga kroz inovativnost i poštovanje potreba svakog pojedinaca. Trudim se da u svakom segmentu prevaziđemo očekivanja klijenata obezbeđujući proizvode i usluge koji će ih učiniti zadovoljnim i srećnim.
IMALA SAM SREĆU da, uprkos svim okolnostima današnjice, poslujem u jednom vrlo zdravom okruženju, sreću da budem bačena u vatru i sreću da radim sa jednim od najzahvalnijih brendova za rad. Ipak, trud je neodvojiv od uspeha, za sada sam jedino na filmovima gledala kako izgleda kada je samo sreća dovoljna.
KREATIVNOST je nešto na čemu se moja karijera utemeljila, ali danas zvaničan, priznati jezik na mojoj poziciji ipak je jezik cifara i ispred svega odgovornost prema biznisu, timu, brendu, kompaniji i sebi.
CENIM LJUDE kojima nekakve uloge ili okolnosti ne promene ime i prezime. Poštujem ljude koji, kada je potrebno, umeju da izgovore moja greška, ne razumem i izvini. Volim ljude koji se mnogo smeju.
Sasvim lično...
HOBI Znači mi kontakt sa prirodom i životinjama, kad god imam vremena idem na jahanje. Takođe, počasni sam član jednog malog, ali posebnog kluba ljubitelja knjiga.
OMILJENA JAVNA LIČNOST Neka to bude Marija Kiri zbog konkretnih epohalnih otkrića u medicini. Prva je žena dobitnik Nobelove nagrade i prva osoba koja je dobila dve Nobelove nagrade u dve različite kategorije. I na kraju, preminula je zbog posledica izloženosti svojim naučnim istraživanjima.
AUTOMOBIL Honda i ne samo automobilska, nego kao marka uopšte.
BREND Retko kad sam žrtva bendova i volim hrabre detalje. Već godinama zadajem muke svojoj krojačici da osmislimo nešto drugačije i posebno.
PARFEM Tu jesam žrtva brenda: Chanel Allure Sensuelle zimi, a Modmaselle leti.
MUZIKA I kada pratim muzičke trendove, imena kojima se uvek vraćam su Sarah Vaughan, Ella Fitgerald i Nina Simone.
FILM Ljubitelj sam evropskog filma i na mene je nedavno ostvarenje Intouchables ostavilo utisak jer je to priča o neobičnom prijateljstvu i podseća na to koliko je život zapravo uzbudljiv i fascinantan.
PREDSTAVA Hadersfild Uglješe Šajtinca primer je zašto film ne može da bude snažan kao dobra pozorišna predstava.
GRAD Beograd koji mi nije dozvolio da isprobam život u nekim drugim gradovima.
DESTINACIJA ZA ODMOR Tajlandske prašume za istraživanje i bele plaže za leškarenje.
RESTORAN Degustacioni meni u Maloj fabrici ukusa u Beogradu.
KLUB Wine barovi su kod mene vremenom nekako zamenili klubove.
SLOBODNO VREME Neizostavna kafa sa prijateljicama ume da oboji dan ma kakav on bio. Ono što mi uvek napuni baterije jesu putovanja sa voljenom osobom.
SPORT Mentalna gimnastika kada sebe ubeđujem da od sutra krećem u teretanu. Ponekad mi uspeva...
STATUSNI SIMBOL Ne znam koliko je reč o statusnom simbolu, ali ono po čemu izdvajam ljude kao posebne jeste trenutak kada prepoznam da imaju zdrave vrednosti i kako se kod nas kaže - kućno vaspitanje.