Business Star: Srđan Popović

0
Srđan Popović, direktor marketinga Imleka
Foto: Luka Šarac
Foto: Luka Šarac

INFO... S obzirom na to da smo se porodično preselili iz Beograda u Pariz kada sam imao pet godina, nakon tri godine otišli smo u London, pa se opet vratili u Pariz, mogu da kažem kako sam se školovao između ta dva grada. Studije menadžmenta završio sam u Parizu i trinaest godina radio u tom gradu na raznim pozicijama u marketinškoj agenciji i farmaceutskoj industriji. Pre osam godina ponovo sam se preselio u Beograd, a od 2006. godine radim u Imleku.

MOTOR USPEHA podrazumeva uporan rad, trud i veliku želju. A razmišljanje izvan utabanih staza dobar je put da se stigne do željenog uspeha.

Moj operativni cilj ogleda se u tome da svojim delovanjem obezbedim najbolje moguće profitabilno tržišno učešće svojoj kompaniji, a robnim markama kompanije Imlek poznatost i vidljivost. Da li je to VIZIJA, nisam siguran... MISIJU ne bih ni pokušao da definišem. Ali, veoma sam srećan što radim u kompaniji koja proizvodi zdrave prehrambene proizvode i moje poslovno zalaganje utiče na promociju zdravog života naših potrošača.

DOLAZAK NA OVU POZICIJU bio je sklop poslovnih i ličnih okolnosti, ali je rezultat ipak sadržan unutar opšteg okvira životnih želja i ciljeva koje sam sebi davno definisao. Ovaj posao sastoji se od donošenja odluka koje podrazumevaju značajne finansijske investicije koje moraju da se opravdaju merljivim indikatorima (rast prodaje i prepoznatljivosti robne marke), tako da bih zaključio kako je odgovornost ključna stavka mog posla. Međutim, kreativno razmišljanje zasnovano na merljivim podacima, neophodna je karika koja omogućuje donošenje ispravnih poslovnih odluka.

NEMA IDEALNOG MENADŽERA. Lista potrebnih vrlina je podugačka, ali ključne karakteristike su: stručnost i sposobnost strateškog razmišljanja, zatim pragmatičnost i hrabrost u odlučivanju, dobra komunikacija i motivacija saradnika.

 

Sasvim lično

HOBI Tenis, film i umetnost. Kada bih imao vremena, studirao bih istoriju umetnosti.

OMILJENA JAVNA LIČNOST Cenim ljude koji su kroz ostvarenje ličnog uspeha napravili pomak ili su pozitivna inspiracija za svoju zajednicu, narod ili čitavo čovečanstvo. Ništa novo neću otkriti ako u tu kategoriju svrstam Nikolu Teslu, Emira Kusturicu, Novaka Đokovića... Dok sam bio dete, idol mi je bio (Bog zna zašto?)... Julije Cezar!

AUTOMOBIL Italijanski četvorotočkaši zbog dizajna (alfa romeo), a engleski zbog elegancije (klasični modeli, na primer jaguar).

BREND Nemam ga.

PARFEM Ne koristim parfeme jer mi ne prijaju.

MUZIKA Svakakvu, od klasike do raznih savremenih pravaca. Najviše su na mene uticale osamdesete i devedesete godine, početak elektronike (Depeche Mode, Pet Shop Boys...). Ovih dana u kolima slušam neke stare diskove, poput  London jazz dance classics i Pop mašinu.

FILM Nemam omiljeni, ali pošto sam filmofil, imam ambiciju da odgledam sve dostupne filmove koji su označili istoriju kinematografije. Dakle, mogao bih da sastavim listu od 20-30 omiljenih ostvarenja. GRAD LonParGrad (jer mi je ipak Beo-Grad u srcu).

DESTINACIJA ZA ODMOR Želja mi je da otkrijem Argentinu. Nikada tamo nisam bio, a nešto me ta destinacija privlači i vrlo je zgodno provesti kontinentalnu zimu u južnoameričkoj zemlji kao što je Argentina.

RESTORAN Volim raznovrsnu kuhinju, srpsku, francusku, kinesku, japansku, riblje specijalitete... Kako da u takvim uslovima odaberem omiljeni restoran?

KLUB Najbolje sam se provodio u klubu Les Bains Douches u Parizu sredinom devedesetih. Ne znam da li još postoji.

SLOBODNO VREME Kada imate malo dete, slobodno vreme je njemu posvećeno. Inače, uživam u sportu, filmu i literaturi.

SPORT Tenis.

STATUSNI SIMBOL Volim lepe predmete zbog zadovoljstva koje mi pružaju, ali izbegavam one koji su percipirani kao statusni simboli jer mi stvaraju nelagodnost.

 

makonda-tracker