Business Star: Marija Čolić

1
Marija Čolić, izvršni direktor i partner agencije Image Team
Marija Colić, foto: Ivan Dobričić
Marija Colić, foto: Ivan Dobričić

INFO... Završila sam Ekonomski fakultet u Beogradu. Prva iskustva iz oblasti marketinga stekla sam u marketingu Sportskog društva Partizan organizujući brojne sportske manifestacije: Beogradski maraton, Beogradski triatlon i mnoge druge. Zatim sam se okušala u potpuno drugoj vrsti marketinga radeći kao direktor marketinga u modnoj kući Nicola's. Sledio je posao u Frikomu gde sam takođe bila direktor marketinga i razvoja. U nizu projekata koji su u tom periodu realizovani, ostali su upamćene kampanje za brend King i rad sa košarkašem Sašom Đorđevićem, lansiranje velikog broja novih sladoleda koji će kasnije postati najprodavaniji, kao što je Macho, kao i relansiranje starih poznatih Frikom sladoleda kao sto je Šarenko. Nakon Frikoma, sledio je Imlek gde sam bila zadužena za razvoj novih proizvoda čitavog Imlek portfolia. Za četiri godine, koliko sam provela na toj poziciji, lansirani su brojni novi proizvodi. Posebno sam ponosna na jogurt Balans + koji je za godinu dana od lansiranja postao drugi najprodavaniji jogurt u Srbiji.

ZA USPEH je najpresudnija želja da nešto uspe. Snaga želje proporcionalna je energiji koju uložite, a ova uspehu koji neminovno sledi... Jedinica mere uspeha jeste osmeh.

NAŠA VIZIJA glasi da je Imageteam partner. Razumemo klijenta, razumemo projekat. Uspeh klijenta doživljavamo kao svoj i obrnuto. MISIJA: energiju ulažemo u svako polje života, ne samo posla.

UVEK SAM U ŽIVOTU BIRALA RAD i druženje sa ljudima koji imaju energiju i motivaciju. Najpre sam sarađivala sa Imageteamom i uvek sam bila zadovoljna saradnjom. Rad i druženje su u jednom trenutku sazreli dovoljno da se stvori partnerstvo na duže staze i za sada funkcioniše besprekorno i na obostrano zadovoljstvo.

U SVOJOJ POZICIJI prednost dajem odgovornosti. Mnogi misle kako je marketing gomila lepih slika, a zanemaruju da za svaki pad, kao i uspeh, odgovara agencija.

BITI DOBAR DIREKTOR znači pre svega postići poslovni rezultat i veštinu rada sa ljudima.

 

KOD LJUDI NAJVIŠE CENIM energiju, agilnost, poštenje, istrajnost.

Sasvim lično:

 

HOBI  U ovom trenutku cilj mi je da uskladim veoma odgovoran posao u agenciji i još odgovorniji posao da budem majka jednom divnom osmogodišnjaku. Mislim da će vreme za hobi doći kasnije... Za koju deceniju

 

OMILJENA JAVNA LIČNOST Divim se svim uspešnim ljudima koji su spremni da ono što rade rade najbolje što mogu, da u to ulože svu ljubav, znanje i iskrenost kako bi dali primer svima nama kako  rad, vera i istrajnost u onome čime se bavimo jedino imaju smisla

 

AUTOMOBIL S obzirom na to da često putujem i veliki deo vremena provodim u kolima, bitno mi je da auto bude siguran. Imajući u vidu posao kojim se bavim jednako mi je bitno da volim brend automobila koji vozim. BMW je moj izbor

 

BREND  Trudim se da uvek imam dobre cipele, tašnu i sat. Stilove veoma često menjam i oni predstavljaju kombinaciju mog unutrašnjeg ja i aktuelnih trendova

 

PARFEM  Biram ga u skladu sa odećom i raspoloženjem. Ove sezone veoma često koristim Elie Saab

 

MUZIKU Onu koja u datom trenutku odgovara mom raspoloženju

 

FILM S obzirom na to da sam majka osmogodišnjeg Marka, trenutno najaktuelniji film je Ice age 4

 

GRAD Volim da putujem i otkrivam nova mesta, ali postoji nekoliko gradova u koje se uvek rado vraćam i za koje me vezuju posebna osećanja, rituali i ljudi: Pariz, London, Prag, Grac i Trst

 

DESTINACIJA ZA ODMOR Kombinacija totalnog opuštanja  i aktivnog odmora

 

RESTORAN Trač. Tu je divna hrana, neko koga mnogo volim i naš dragi Dimitrije koji uvek bolje nego ja zna šta bi mi prijalo da pojedem.

 

KLUB Ne izlazim često

 

SLOBODNO VREME Nemam puno slobodnog vremena i zato se trudim da ga kvalitetno provedem. Svaki trenutak koristim da budem sa Markom - sve što njega usrećuje za mene je antistres terapija i najbolji način provođenja slobodnog vremena

 

SPORT Briga o telu i opštem stanju neophodna je za ispravan pristup poslu. Mi se bavimo lepim i zdravim, te to i lično moramo da poštujemo

 

STATUSNI SIMBOL Život te nauči da simboli nisu bitni, da je suština u osećanju velikog zadovoljstva sobom, naročito ako se odnosi na sve aspekte života

 

 

makonda-tracker