Business Star: Jovana Mladenović

0
Jovana Mladenović, koordinator internih i eksternih komunikacija kompanije Carlsberg Srbija
Jovana Mladenović, Foto: Vladimir Šporčić
Jovana Mladenović, Foto: Vladimir Šporčić

INFO... Diplomirala sam na Fakultetu organizacionih nauka, na smeru za menadžment i modul odnosa s javnošću i multimedijalne komunikacije. Nekako se desilo da je u vreme kada sam apsolvirala, kompanija Carlsberg Srbija tražila praktikanta u sektoru komunikacija, pa sam nakon obavljenih razgovora, ubrzo počela s radom u ovoj firmi, gde se nalazim i danas na poziciji koordinatora internih i eksternih komunikacija. Širok je spektar aktivnosti koji podrazumeva moja funkcija, ali je s druge strane uzbudljivo raditi u industriji u kojoj su inovacije gotovo svakodnevne. Brendovi su različiti i inspirativni, tako da je kreativnost uvek dobrodošla, što je, po meni, velika prednost u poslu.

ZA USPEH je najpresudnije konstantno usavršavanje, rad na sebi, ljubav prema poslu i posvećenost. Dodala bih i hrabrost da se preuzme rizik u ključnim momentima, mada priznajem da u takvim slučajevima malo sreće može da odigra veliku ulogu. Ne mogu reći da toga nije bilo, ali trud je definitivno bio presudan.

MOJA POSLOVNA VIZIJA, kao i ona kompanijska jeste da sa brendom Lav postanemo broj jedan na pivskom tržištu Srbije, a kao kompanija najpoželjniji partner kupcima. Pratimo ukuse svojih potrošača i trudimo se da budemo pravi izbor u svakoj prilici istovremeno ih podstičući da kakve god odluke donosili, žive lavovski u svakom trenutku.

MISIJA je da Carlsbergova piva budu u frižideru svakog doma u Srbiji.

POZICIJA KOORDINATORA INTERNIH I EKSTERNIH KOMUNIKACIJA predstavlja kreativan i odgovoran posao. Mogućnost da ispoljite svoju kreativnost kada radite u PR-u je velika, ali dodala bih da je to posebno izraženo u pivskoj industriji, gde stalno imate nove proizvode na tržištu i najrazličitije marketinške kampanje. Imamo brend kakav je Lav koji je nosilac poslovanja kompanije i poznat potrošačima širom zemlje, potom Tuborg koji je namenjen mlađoj populaciji, zatim potpuno nove ukuse u Srbiji  poput Somersbyja... Svaki od tih brendova treba izgraditi, razvijati i približiti konzumentima kroz različite kanale komunikacije, a opet biti originalan na malom tržištu pored mnogo konkurenata. Tu  upravo leži i odgovornost ovog posla - onako kako vi prenesete svoj brend potrošačima, tako će ga oni percipirati.

KOD LJUDI NAJVIŠE CENIM ljubaznost, osmeh, iskrenost, prave prijatelje. Verujem da svako nosi dobro u sebi, samo se kod nekoga to ispoljava više, kod drugoga manje. Cenim hrabre, iskrene i duhovite osobe.

 

Sasvim lično

HOBI Volim da sama kreiram svoju odeću.

OMILJENA JAVNA LIČNOST Divim se uspešnim ženama. Jedna od njih je i Audrey Hepburn.

AUTOMOBIL Nemam omiljenu marku automobila, ali u poslednje vreme sve su mi interesantnija hibridna vozila, poput Toyote Prius. Udobno, a društveno odgovorno.

BREND Nisam lojalan potrošač, volim da menjam brendove.

PARFEM Chanel Mademoiselle.

MUZIKA Coldplay uvek, trenutno Lana del Rey.

FILM  Ljubav u  doba  Kolere uvek me rasplače.

PREDSTAVA Život u tesnim cipelama.

GRAD Znam da će zvučati kao kliše, ali u Parizu se zaista uvek osećam zaljubljeno.

DESTINACIJA ZA ODMOR Grčka ostrva.

RESTORAN Volim da probam nove stvari, tako da često menjam restorane.

KLUB Ne posećujem često klubove, ali sada mi je interesantan Brankow bar.  

SLOBODNO VREME Šoping sa sestrama.

SPORT  Plivanje, roleri i bicikl.

STATUSNI SIMBOL Bogatstvo duha i otvorenost prema različitostima.

 

 

 

 

 

makonda-tracker