INFO Nakon završenog Fakulteta političkih nauka, na novinarsko komunikološkom smeru, krenula sam u novinarske vode. Radila sam kao novinar-reporter u tada izuzetno tiražnom Nedeljnom telegrafu. Takođe, oprobala sam se i na televiziji kako u reportažama, tako i u zabavnim programima, ali i prenosima uživo. Ubrzo sam poželela više i postala sam Publicity Manager Taramout filma, filmske distributerske kuće koja distribuira ostvarenja velikih holivudskih studija Paramounta, Universala, Disneya... Nekoliko godina kasnije radila sam kao menadžer u marketingu izdavačke kuće Adria Media Serbia, a potom i Media News Grupe. Pre pet godina, kada je Adidas otvorio svoju kancelariju u Beogradu, postala sam deo njegovog tima na poziciji marketing menadžera i od tada sam zadužena za tržišta Srbije, Bosne i Hercegovine, Makedonije i Crne Gore.
ZA USPEH je najpresudnije da imate jasno definisan cilj. Morate da znate šta hoćete, ali isto tako jednako je bitno da znate i šta ne želite. Ovo je izuzetno težak zadatak, ali kada tu stepenicu pređete, sledeća je upornost. Moj moto uvek je bio da ukoliko ima volje, ima i načina. I zaista se ispostavilo da je tako. Ne postoji ništa što ne možete da postignete, ali morate tačno da znate sta želite i da težite tom cilju dozvoljenim sredstvima. Ništa nije nemoguće. Ne postoji sreća, postoje samo okolnosti koje su vam date i koje vam, ako ne umete da ih iskoristite i prepoznate, niko neće pokloniti.
MOJA POSLOVNA VIZIJA jeste održati nivo slobode dovoljan da se izraze svi moji kapaciteti i afiniteti i da se konvertuju u uspeh kompanije, a MISIJA je predvideti sve prepreke u realizaciji planova. Takođe, vizija Adidasa jeste i to da strast za sportom, koji promoviše, učini svet boljim mestom za život. Ta vizija je nešto što pokreće i motiviše svakog zaposlenog u kompaniji, a u skladu sa misijom da Adidas postane vodeći brend na svetskom nivou.
POZICIJA BRAND ACTIVATION MANAGERA u Adidasu je izuzetno odgovorna, pogotovo što kancelarija u Beogradu pokriva veliko i raznovrsno tržište. Takođe, imam vrlo zavidan položaj, a to je da trošim novac. Naime, racionalnost raspolaganja budžetom i usmerenost na produktivne ciljeve jeste ono što zahteva maksimalnu posvećenost i odgovornost. Takođe sam, iako Adidas prati globalne inpute prilikom realizacije marketinških aktivnosti, uvek u mogućnosti da svaka aktivacija ili kampanja ima i moj kreativni pečat.
KOD LJUDI NAJVIŠE CENIM proaktivnost, otvorenost, kreativnost, empatiju, lepo vaspitanje, širinu u razmišljanju, borbenost, samosvesnost, odgovornost, upornost…
Sasvim lično:
HOBI Fitnes, roleri, akvabik...
OMILJENA JAVNA LIČNOST Hajle Gabreselasije, svetski rekorder u maratonu, koji je svoj lični rekord obarao 25 puta. U njegovom prisustvu osećate onu čistu iskonsku ljudsku snagu koja vas motiviše da uradite nešto što nikada ne biste pomislili da možete, recimo da pretrčite 5 km bez stajanja, a mislili ste da ne možete ni 200 metara.
AUTOMOBIL Alfa Romeo.
BREND Adidas kombinujem uz sve, čak i uz najelegantniju odeću i uvek na sebi imam nešto od ovog brenda.
PARFEM Menjam ih sezonski jer nije svaki parfem za svaku sezonu, a i brzo mi dosadi. Nikada nisam koristila dva puta isti. Trenutno je moj izbor Beauty od Calvina Kleina.
MUZIKA Slušam TDI radio.
FILM Omiljeni film Mulen Ruž, jedini koji sam gledala više od 10 puta, a da nije u okviru programske šeme.
PREDSTAVA Cirkus Sunca - volim spektakle. A u pozorištu je to predstava Dobrodošli u Srbiju.
GRAD Mislim da bih odmah mogla da se preselim u Beč, a za ostale gradove bih ipak morala da razmislim.
DESTINACIJA ZA ODMOR Ovo leto ću provesti na Santoriniju i Kritu, a mislim da je idealno mesto za odmor bilo koje gde postoji spoj egzotike, mira i opuštanja.
RESTORAN Public: Dine and Wine.
KLUB Cantina de Frida.
SLOBODNO VREME Odlazak u prirodu, bavljenje sportom...
SPORT Trudim se da barem 3 puta nedeljno, u zavisnosti od raspoloženja, vozim rolere, vežbam kod kuće na orbiteku, idem na akvabik ili fitnes.
STATUSNI SIMBOL Automobil, ali i cipele, torba i sat.
Jasmina Antonijević