INFO... U poslu sam već skoro dve decenije, a sve je počelo davne, hiperinflatorne 1993, tokom studija na Francusko-američkom institutu za menadžment IFAM, kada je praksa u jednoj beogradskoj advertajzing agenciji prerasla u stalni radni odnos. Već sa 27 godina napravio sam svoju prvu marketing agenciju i krenuo u preduzetničke vode. Posle advertajzinga i medijske karijere (Direktor televizije B92 od 2001. do 2003) počeo sam da se bavim novim medijima i digitalizacijom komunikacije i poslovanja. Poslednjih osam godina vodim Ginger RCA i još nekoliko uspešnih new media/technology biznisa u Srbiji, na prostoru bivše Jugoslavije i u Skandinaviji. Moje ime možete povezati sa ex-Yu mrežom komunikacionih agencija nove generacije Ginger, music publishing kompanijom IDM Music, ticketing inovatorima u Skandinaviji i na Balkanu, kompanijom iTicket, turističkim portalom destly.com, kao i sa tehnološkom kompanijom visit.com, kreatorima vodećeg sistema sa rezervacije, paketiranje i distribuciju usluga u turističkoj industriji Citybreak.
PO PRIRODI SAM PREDUZETNIK, a to su ljudi sa stalno uključenim radarom za nove poslovne prilike. Za razliku od karijere u korporacijama, preduzetnici moraju u zadatim okolnostima i sa raspoloživim resursima da prepoznaju poslovnu priliku i od toga naprave novi biznis dovoljno dobar da kasnije mogu da ga preuzmu korporacije.
VIZIJA... U filozofskom smislu Ginger je, kao primer rizoma, metafora za nehijerarhijske modele, neograničene mogućnosti rasta, širenja i povezivanja. U poslovnom smislu, naša MISIJA je da izgradimo ekosistem za održivi razvoj biznisa koje smo pokrenuli.
DOBAR MENADŽER je onaj koji dobro delegira i pažljivo sluša svoj tim i klijente. U kompanijama koje sam osnovao, uglavnom sprovodimo i poštujemo flat organizaciju, bez mnogo menadžera, ali sa jasno definisanim ulogama. Timovi se kreiraju ad-hok, a ljudi sa više iskustva preuzimaju odgovornost. Kreativnost i odgovornost se podrazumevaju. Do sada je trebalo najviše upornosti i vere da bi se neke stvari napravile, ali i doza hrabrosti, pomalo i ludosti u nekim trenucima.
Sasvim lično…
HOBI Volim da čitam knjige, a Amazon Kindle mi je uvek nadohvat ruke, bilo kod kuće ili na nekom putu.
OMILJENA JAVNA LIČNOST Poštujem ljude koji veruju kako mogu da promene svet i to ne samo one poznate. To mogu biti i ljudi iz našeg okruženja koji nas inspirišu i daju snage za nove poduhvate. Od javnih ličnosti: Stiv Džobs.
AUTOMOBIL Već 16 godina vozim nekoliko modela SAAB-a i žao mi je što je ta švedska fabrika prestala sa radom. Volim američke muscle cars i dečak u meni bi želeo da jednom poseduje i Shelby Mustang.
BREND Švedski J. Lindeberg i holandski G-Star.
ASESOAR Volim satove: Bell&Ross, IWC, a za svaki dan G-Shock. A da, i adidas patike.
PARFEM Issey Miyake, Kenzo, Armani Gio...
MUZIKA Volim muziku koja odlično zvuči na stadionima i koncertnim halama, a voleo bih da u Beogradu vidim Depeche Mode ili nove zvezde The Black Keys.
FILM Svake sezone imam jedan omiljeni.
PREDSTAVA Villa Villa, teatra De La Garda iz Buenos Ajresa koju sam gledao u Njujorku pre mnogo godina.
GRAD U Kopenhagenu mi je najlepše, Njujork me je oblikovao.
DESTINACIJA ZA ODMOR Bilo koja koja može da ponudi dobar miks avanture i aktivnog odmora, dobru hranu i netaknutu prirodu.
RESTORAN Nobu NYC i Stari podrum u Momjanu, u Istri.
KLUB Volim da se opustim sa prijateljima, ali daleko od toga da bih tek tako mogao da ocenjujem klubove.
SLOBODNO VREME Road trip sa voljenom osobom.
SPORT Golf jer nas uči kako da razmišljamo o svakom sledećem potezu, na koji način da savladamo prirodne prepreke, ali i demone u sebi.
STATUSNI SIMBOL Poštujem vrhunski dizajn i utilitarnost različitih proizvoda i uvek ih biram samo po funkcionalnosti. Pojedini predmeti znače i određeni statement, ali ne kupujem stvari čija je jedina funkcija da pokažu neki status.
Jasmina Antonijević