INFO...
Još tokom studija počela sam da radim kao broker za brodove i jedrenjake u firmi Verinicos Yachts. Potom sam magistrirala i diplomirala u Atini na odseku za međunarodno poslovanje i marketing, a specijalizaciju iz oblasti medija i advertajzinga završila sam u Beogradu. Posle završenog fakulteta rešila sam da započnem posao u svojoj oblasti i prešla sam u američku firmu Bed & Bath, na funkciju marketing/sales menadžera. Potom sam se vratila u Beograd, u firmu Iksel na funkciju marketing exsecutiva za brendove Mango i Springfeild, a zatim sam dve godine provela u Eurobank EFG - u odeljenju marketinga. Banku sam napustila sa željom da se oprobam u nečem mnogo dinamičnijem i od tada sam pet godina u Chevroletu. Uporedo predajem marketing i javni nastup na fakultetu Mod'art Beograd.
RAD U MARKETINGU je pre svega odgovoran. Najčešće ljudi podrazumevaju da je marketing samo reklamiranje, ali iza kreativnog naziva krije se mnogo rada. Marketing je ono što plasiramo kupcu i ako se naprave greške (cena, ambalaža, reklamna poruka) efekat će biti negativan. Inspirativnost je samo početna faza, a istraživanja i dobra analiza ključni su parametar.
NE POSTOJI ČAROBNI ŠTAPIĆ koji donosi uspeh. Upornost, istrajnost, dobre ideje i ljubav prema poslu donose pozitivan rezultat.
VIZIJA... Formiranje sopstvenog kreativnog tima sastavljenog od mladih ljudi koji će se angažovati u sferi marketinga. Cilj je da ispune svoje lične ambicije, da se profesionalno razvijaju i šire svoje ideje.
MISIJA... Volim da prenosim znanje mlađima, da im pomognem da u profesiji nađu sebe i da zavole ono što rade.
ZA USPEH SU NAJPRESUDNIJI rad i upornost! Čovek neprestano mora sam sebi da postavlja nove izazove, da se trudi da bude bolji, da radi na sebi i da uvek veruje da može još malo bolje i više nego sada.
KOD LJUDI NAJVIŠE CENIM iskrenost, doslednost, privrženost.
SASVIM LIČNO...
HOBI Sport.
LIČNOST KOJOJ SE DIVIM Pokojna Lady Di i princeza Raniu iz Jordana, koje su sebe našle u humanitarnom radu i imaju nešto što mnogi nemaju: ideju, odvažnost i harizmu. Tu je i doza šarma, nešto što mnogim ženama danas nedostaje.
AUTOMOBIL to se valjda podrazumeva - chevrolet.
BREND Nije bitan. Kupujem ono što mi lepo stoji i što me u tom trenutku inspiriše.
ASESOAR Dobre minđuše i tašna.
PARFEM Guerlain Insolence.
MUZIKA Strani pop.
FILM Great Expectations.
PREDSTAVA Generalna proba samoubistvo u Zvezdara teatru.
GRAD London kojem uvek volim da se vratim.
DESTINACIJA ZA ODMOR Italija, Sardinija...
RESTORAN U Monumentu se osećam kao kod kuće.
KLUB Nemam ga.
SPORT Nekada sam trenirala košarku, sada samo stižem u teretanu.
STATUSNI SIMBOL Teško mi je da odgovorim na to pitanje u današnjim uslovima izvitoperenih vrednosnih kriterijuma. Ljude cenim po onome kakvi su, koliko znaju i koliko žele da nauče.
Piše: Jasmina Antonijević