INFO… Počeo sam da se bavim marketingom u oblasti robe široke potrošnje, ali nakon nekog vremena shvatio sam da postoji nešto što se kreće još brže, a to su telekomunikacije. Imao sam priliku da budem deo trećeg po veličini češkog mobilnog operatora Oskar, koji je potom kupila firma Vodafone. Učestvovao sam u spajanju mobilne i fiksne telefonije kada je Telefonica O2 stupila na češko tržište kupovinom najvećeg operatora dok sam radio na poziciji direktora poslovnog segmenta O2 baveći se korporativnim rebrendiranjem. Takođe, imao sam šansu da pokrenem projekat green field CDMA450 tehnologije zasnovane na širokopojasnom mobilnom operatoru. Radio sam za Microsoft u Minhenu na razvoju mobilnog poslovanja u srednjoj i istočnoj Evropi, gde me je zatekla ponuda Telenora iz Srbije da se pridružim Telenor grupi na poziciji izvršnog direktora marketinga, prodaje i usluga.
RAD U MARKETINGU je odgovoran, inspirativan i kreativan posao. To je spoj zdravog razuma, umeća slušanja klijenata, ali i sposobnosti da se nađete na pravom mestu na tržištu. Posebno je za strance koji rade u Srbiji važno da se uspostavi i održava kontakt sa lokalnim tržištem, da se razume domaća kultura, navike, ponašanje…
VELIKI SAM ZAGOVORNIK usredsređenosti, jednostavnosti i diferencijacije. Provodim mnogo vremena sa svojim kolegama iz prodaje kako bismo zajedno razumeli šta je neophodno za uspeh. Ukoliko često menjate mišljenje, radite previše stvari istovremeno, ako niste prepoznati za veoma specifične stvari i one koje vas razlikuju od drugih, teško da možete postići uspeh. Ovo važi za pojedince, ali i za kompanije.
MOJA POSLOVNA VIZIJA... To je teško pitanje, tržište se razvija toliko brzo da kompanije ponekad moraju da preformulišu svoju viziju u trku. Telenorova Pametna mreža, koja omogućava brz protok podataka za najnaprednije uređaje na tržištu, najbolje opisuje tu viziju.
ZA USPEH JE NAJVAŽNIJE imati dobru, zdravu strategiju, biti joj dosledan, ne menjati je posle prve prepreke, dobro izvršavati poslove, biti kreativan pri njihovom obavljanju...
KOD LJUDI MI SE dopada direktan i iskren razgovor jer on stvari čini znatno lakšim. Cenim lojalnost i poverenje, naporan rad, strast za radom, zabavu…
SASVIM LIČNO...
HOBI Volim da kažem kako mi je posao moj veliki hobi. Obožavam tenis i trčanje, planinski biciklizam, planinarenje i kampovanje. Trudim se da što više vremena provodim sa svojom porodicom… Ako sračunate šta sve možete da uradite za 24 časa dnevno, ne ostaje vam mnogo vremena da biste bar 6 sati odvojili za spavanje.
OMILJENA JAVNA LIČNOST Još se divim Stivu Jobsu (bivšem direktoru firme Apple) najviše zbog načina rukovođenja kompanijom. I divim se svojoj ženi i onome što ona jeste.
AUTOMOBIL Volim Mercedes i BMW, sviđaju mi se razni modeli 4x4 vozila jer volim tu vrstu zabave.
BREND GstarRaw.
ASESOAR Samsung Galaxy Note and HTC OneX, čudesni telefoni.
PARFEM Diesel Only the Brave.
MUZIKA U zavisnosti od mog raspoloženja, volim džez i klasični rok- veliki sam fan Pink Floyda.
FILM Divno češko ostvarenje Kolja Jana Sveraka, nagrađeno Oskarom.
GRAD Hong Kong.
DESTINACIJA ZA ODMOR Bilo koja planina preko 2.500 metara, bez obzira na to da li je leto ili zima, ali sanjam o Ekvadoru.
RESTORAN Veoma mi se dopada koncept restorana Maze Gordona Ramsaya, koji je otvorio nekoliko ovakvih mesta širom sveta.
KLUB Iguana - volim džez!
SPORT Trudim se da dva puta nedeljno u Beogradu igram tenis, a imam i divnog trenera.
STATUSNI SIMBOL To za mene lično ne predstavlja mnogo, iako je reč o nečemu veoma moćnom u mojoj marketinškoj profesiji. Nečemu što je veoma teško izgraditi.