Jacquemus jednostavno ume da napravi luksuznu žensku tašnu, a sada je predstavio model koji bi lako mogao da nadmaši sve prethodne i počisti konkurenciju.
Modna kuća Jacquemus je nedavno lansirala reklamnu kampanju emotivniju od svega što smo videli u svetu mode proteklih godina, projekat usmeren na promovisanje nove torbe Le Valérie.
U pitanju je tašna nazvana u čast majci osnivača brenda Simona Porta Žakmisa, predstavljena kroz reklamu koja dovodi do suza rekreirajući nežnu, nefiltriranu perspektivu deteta dok posmatra majku u svakodnevnom životu.
Glavnu ulogu u kampanji dobila je glumica Šarlot le Bon, a modni sladokusci su oduševljeni ovim duboko ličnim pristupom marketingu u luksuzu, jer on često deluje distancirano i hladno.
"Ovo je najlepša kampanja koju sam ikada videla", "Ne mogu da verujem da zbog ovoga plačem od 10 jutros", "Svaki detalj je savršen", "Ja čak nemam decu, ali mi nedostaje mama i ovo mi je povuklo žice u srcu za koje nisam znala da postoje"... neki su od komentara.
Le Valérie, torba o kojoj se priča
Što se tiče torbe, Le Valérie je deo kolekcije Le Paysan, a inspirisana je Žakmisovom majkom Valeri, detinjstvom na jugu Francuske i ruralnim nasleđem. Ona savršeno balansira gradsku eleganciju i ima izvesni naivni šarm jer deluje kao da je ručno presavijena.
Ima prefinjenu, strukturisanu siluetu inspirisanu torbama iz 1930-ih, sa čistim geometrijskim linijama i sofisticiranim preklopom koji deluje kao mala skulptura od kože. Dostupna je u paleti boja koje variraju od neutralnih zemljanih tonova do mekane ružičaste, zemljanih i vibrantnih nijansi, što čini Le Valérie pogodnom i za dnevne i večernje kombinacije
Torba je vrlo šik i otmena, ali može da prođe i kao praktična, svakodnevna opcija jer u nju staju sve sitne potrepštine.
Dizajn i izbor kože su usmereni na izdržljivost, a može se naći u više varijanti, od teleleće i kozje kože, kao i u glatkoj i antilop verziji.
Nudi se u dvema veličinama: Le Petit Valérie i Le Valérie, a njene cene su, u zavisnosti od toga koji konkretno model birate od 1.190 do 1.490 evra, a crna torba standardne veličine je već rasprodata.
Njena elegancija se ogleda i u proporcijama: model u standardnoj veličini nudi dovoljno prostora za dnevne potrebe, dok manja verzija predstavlja savršen izbor za večernji izlazak ili minimalistički stil.
BONUS VIDEO
Modni trendovi koje želimo da zaboravimo što pre