Put do vrha nije bio lak, ali ona je bila rešena da uspe i tako je stigla na mesto na kojem je danas
Viktorija Bekam otvoreno je progovorila o teškim trenucima koji su obeležili njen uspon u svetu mode, priznajući da je put do uspeha bio daleko od glamura koji mnogi zamišljaju.
Nekada članica legendarne grupe Spice Girls, danas cenjena dizajnerka i preduzetnica, osnovala je svoj brend Victoria Beckham 2008. godine.
Iako je od samog početka privukla pažnju javnosti, njen modni biznis se godinama borio s finansijskim gubicima i skepticizmom industrije.
U novom Netflix dokumentarcu, Viktorija iskreno govori o tom periodu:
- U dokumentarcu se osvrćem na probleme koje smo imali, na novac koji smo izgubili i na to koliko je bilo teško izboriti poštovanje. Zaslužila sam svoje mesto na pariskim revijama, zaslužila sam da me svet mode uzme ozbiljno.
Najveći izazov bio joj je dokazati da nije samo još jedan "celebriti brend":
- Razlika je u tome što sam želela da naučim sve o modi, da razumem zanat. Nisam želela samo da izbacim kolekciju koja bi donela profit. Želela sam da gradim nešto trajno.
Bekam priznaje da je morala zaslužiti poverenje uticajnih ljudi, među njima i čuvene modne urednice Ane Vintur.
- Na početku nije dolazila na moje revije. Morala sam da se dokažem. Ali danas je neverovatna podrška i prijatelj. Jesam li morala da radim na tome? Apsolutno.
Uprkos svim sumnjama, Viktorija je uspela, njena modna kuća danas je sinonim za minimalistički luksuz, a ona je dokaz da istrajnost donosi rezultate.
Od piste do bjuti sveta
Nakon što je stabilizovala svoj modni brend, Viktoria je hrabro zakoračila i u svet lepote. Pokrenula je liniju šminke, preparative i parfema, insistirajući da svaki proizvod ima kredibilitet i kvalitet, a ne samo poznato ime iza sebe.
- Uspeti u modi i biti shvaćen ozbiljno je već ogroman izazov, ali da vas isto tako ozbiljno shvate u beauty industriji, to je još teže - priznala je Viktorija.
Njeno najnovije lansiranje je inovativna podloga koja spaja potpunu pokrivenost sa formulom koja istovremeno neguje i jača kožu, proizvod koji je, kako kaže, bilo izuzetno teško usavršiti.
- To je još jedna stvar na koju sam zaista ponosna, da moj brend ima kredibilitet i u modi i u nezi kože. Za mene, to znači pravi uspeh.
Bonus video:
Gde letuju Bekamovi