ovog puta u drugoj ulozi

OSKAROVAC PONOVO U FILMU O PINOKIJU: Igrana verzija jedne od omiljenih bajki uskoro u bioskopima

Osamnaest godina nakon što smo čuvenog Italijana gledali u filmu "Pinokio", on se u novoj verziji vraća ovoj priči, ali u drugoj ulozi

foto: Promo

Večeras na Festivalu evropskog filma na Paliću, a od 24. septembra ostvarenje puno uzbuđenja - "Pinokio" - u domaćim bioskopima

 

Nakon skoro 150 godina od kada je priča nastala i tačno 80 nakon što je Dizni snimio crtani film, "Pinokio" nastavlja da inspiriše nove interpretatore.

 

Zvezda čuvenog filma "Život je lep" Roberto Benjini smestio se u čizme poznatog usamljenog stolara Đepeta koji klešući lutka od drveta, pred sobom izaziva čudo i stvara vragolastog dečaka Pinokija.


Najnovije igrano ostavrenje "Pinokio" proslavljenog reditelja Matea Garonea (Gomora, Dogman) nakon domaće premijere na Festivalu evropskog filma na Paliću naći će se na repertoarima srpskih bioskopa od četvrtka, 24. septembra.

Film o lutku koga znamo kao dečaka kome kad slaže poraste nos snimljen je kako ističu svetske kritike verodostojno, prateći istoimenu originalnu knjigu Karla Kolodija koja u Italiji ima status literarne kraljice, podvučene već pod kožu Italijana.

 

FOTO: Promo
FOTO: Promo
FOTO: Promo
FOTO: Promo
FOTO: Promo


Garone je snimio na iskonskom mestu odakle je sve nastalo, na domaćem terenu u Toskani, sa italijanskim glumcima, a 2002. godine Roberto Beninji koji se sada našao u ulozi Đepeta, takođe je snimio svoju verziju Pinokija, kada mu je pripala trostruka uloga - reditelja filma, scenarste i uloga samog drvenog lutka.

 

Priča koja u sebi sadrži moralna načela nakon skoro 150 godina od kada je nastala i tačno 80 od kada je snimljen čuveni Diznijev crtani film, nastavlja da inspiriše nove interpretatore, istaknute reditelje i glumce.

 

Kao i svako dete, Pinokio je radoznao, a o svetu u kom živi uči iz svojih pokušaja i grešaka. Posedujući urođenu dečiju hrabrost, Pinokio postoje ono što je i trebalo da bude – pravi dečak.


Film „Pinkoio“ reditelja Matea Garona kreće se u carstvu koje je istovremeno realno i fantastično, u ruralnoj, bezvremenoj Italiji koja obiluje zemljom, morem, seoskim okruženjem.