Ujedno, Kristina Eger pripadnik je velike porodice južnoameričkih industrijalaca. Međutim, do zanimljive biografije nije je dovelo to, već ogroman trud i požrtvovanje, piše Elle. Bila je deo modne kuće Versače devedesetih, a kao menadžer radila je i za određene brendove.
Školovala se u Londonu i Parizu i govori pet jezika. Kaže da se upravo zahvaljujući tom bekgraundu kroz svet kreće s lakoćom. Danas je njen rad usmeren na bespoke modu - onu koja nastaje na zahtev klijenta, a odlikuje se visokim kvalitetom i potpunom jedinstvenošću.
Upravo te osobine prenete su i na događaj Salon of Exellence nedavno održan u Firenci, čiji znatan deo čini projekat nastao iz celokupnog Kristininog znanja, ali i ljubavi prema modi, Fashion Frames - izuzetan multimedijalni događaj koji spaja modu, umetnost i prefinjenost ručnog rada sa naglaskom na etiketi: Made in Italy.
Kako je nastao Fashion Frames?
Osam godina radila sam kao project menadžer holandskih dizajnera za Dutch fashion Foundation. Moj posao bio je da ih putem različitih događaja i velikih modnih sajmova kao što su Tranoi Paris, London Fashion Week i Pitti Immagine plasiram na evropsko tržište. Kada je ovaj projekat zatvoren 2014, pokrenula sam sopstveni.
Zadužena sam za izbor novih modnih talenata i brendova, ali i sam način predstavljanja njihovog rada, izbor lokacije, organizaciju, pa sve do lansiranja brenda na tržište. Projektu se priključio i moj partner Aleksandar Đorđević sa kojim sarađujem na događaju 24 Hours of Elegance koji se svakog septembra održava u Beogradu."
Na koji način je moda postala deo vaše biografije?
Mislim da samo školovanje i usmerenost obrazovanja nisu toliko važni koliko ljubav prema nekoj struci. Važno je da imate kreativni duh i vizionarstvo, treba da budete sanjar. Moj zvaničan ulazak u poslovni svet mode dogodio se 1995. godine kada mi je drugarica rekla kako Versače traži osobu koja govori nekoliko jezika i ume da se ophodi sa ljudima, otvorenu i simpatičnu. Otišla sam na razgovor i nakon 20 minuta dobila posao!"
Kako je izgledao radni dan u modnoj kući koja je tada bila na vrhuncu moći?
Sve je bilo vrlo uzbudljivo, ali i naporno do neba! Đani je bio genije. Umeo je za jednu noć da promeni čitavu kolekciju. To su stvari koje ne zaboravljate, kada odete sa posla i u ateljeu vidite samo dve haljine, u crnoj i beloj boji, a sledećeg jutra sačekaju vas modeli u svim mogućim tonovima. Radio je noću kada nikoga nema i menjao, dodavao, stvarao. Sve nas je znao po imenu..."
Nastavak pročitajte na idućoj strani...