Zdrava jutarnja rutina

Brzo i lako uz ovih 5 saveta: Evo kako da povećate produktivnost i energiju do maksimuma!

0
Zdrava jutarnja rutina važna je kako bismo tokom dana bili produktivniji, efikasniji i imali više energije.
foto: Profimedia
foto: Profimedia

Teško da će vam dan biti produktivan ako ustanete u zadnji čas, stavite malo maskare i na putu do posla zgrabite kafu, a pri tome niste doručkovali. Od velike je važnosti kvalitetno doručkovati i ustati ranije kako biste u miru započeli dan, a što još možete uraditi kako biste tokom dana bili produktivniji pročitajte u nastavku.

 

Probudite se ranije

 

Važno je da ujutro imate dovoljno vremena da se pripremite se za radni dan. Umesto da ustanete pet minuta pre odlaska na posao, pokušajte ustati sat ili dva ranije. Tako ćete imati vremena za jutarnje opuštanje, kafu i doručak pre no što izjurite iz stana, a stići ćete i da sredite misli i obaveze pre no se sa njima uhvatite u koštac.

 

8 sati rada, 8 sna i 8 slobodnog vremena? Naučna fantastika! BOGATI DIREKTORI rade OVOLIKO
 

Pojedite kvalitetan doručak

 

Zabluda je da kvalitetan doručak oduzima puno vremena. Smoothie pun vlakana i vitamina možete pripremiti u par minuta baš kao i zobenu kašu, zobene pahuljice s voćem ili neki sličan doručak za koji je potrebno jednostavno ubaciti sve sastojke u jednu posudu bez dugotrajne pripreme. Telo će vam biti zahvalno na zdravom doručku, a i tekom dana ćete se osećati bolje i imati više energije.

 

Vežbajte ili meditirajte

 

Ujutro je dobro izdvojiti i malo vremena za laganu vežbu ili samo meditaciju kako biste telo i um smirili i pripremili za naporan dan. Na ovaj način ćete uravnotežiti telo i um, te smirenije prihvatiti i preći sve prepreke koje vam se tokom dana nađu na putu.

 

Odvažili se da budu uspešni: Ovo su JUTARNJE RUTINE poznatih bez kojih dan ne može da počne!
 

Raščistite životni prostor

 

Nemojte izjuriti iz stana ostavljavši krevet u haosu, a kuhinju punu prljavog posuđa od doručka ili pak večere pre. Ako izdvojite samo malo vremena da pospremite iza sebe osećate će se spremnije za radni dan, no sa saznanjem da vas nakon posla čeka nered kod kuće i stvara vam dodatni stres.

 

Ostavite dobar utisak ČAK I PRE INTERVJUA: 4 stvari koje nikako ne smete uraditi na svom LinkedIn profilu (FOTO)

 

Napravite listu zadataka

 

Lista zadataka ili "to-do" lista je nešto bez čega kvalitetna organizacija vremena jednostavno ne prolazi. Napravite listu i poređajte je po prioritetima. Osećate će se odlično svaki put kada nešto precrtate sa liste i nećete više zaboravljati na sastanke i zadatke koje ste trebali obaviti.

 

makonda-tracker