Naime, Jelena u pomenutoj reklami drži srce u rukama, a zatim ga stavlja u blender dok krv prska svuda po njoj. Gotovo tri godine kasnije na sličan način je i Madonna rešila da reklamira svoj novi album.
- ...ali ja živim u zemlji gde se hrabrost, talenat i vizija nagradjuju podsmehom i mržnjom. #životispredsvogvremena - napisala je danas Jelena na Tviteru uz objavljenu fotografiju svoje i Madonine promocije.
Nakon nje se oglasio i Dejan Milićević, koji je režirao ovu kampanju.
- ČINI MI SE DA SAM VIDEO CICA MACU... Slobodno nas osporavajte, razapinjite, novinari neka me i dalje ignorišu (čast izuzatcima), urednici časopisa neka i dalje glume ludilo ali ja jedno znam da sam ispred svog vremena i da kada se spojimo Jelena Karleuša, Zoran Birtaševića i ja smo tandem snova... Čast mi je da sam deo tima i "izvođač radova" cele kampanje 2012. Ja idem dalje a vi ostanite u svojim lokalnim glođačko - pljujemo se pa se ližemo varijantama... I zapamtite "Preživeću" nije džabe otpevana... - zaključio je Milićević.
( Opera17 )