Podaci za januar 2012. godine su prikupljeni na više od 100 najvećih domaćih sajtova sa Gemius kodovima za veb analitiku, sa reprezentativnim uzorkom od preko 22.500 ispitanika iz Srbije starijih od 15 godina. Ukupan broj internet korisnika ove starosne grupe u januaru je bio veći od 2,7 miliona, od kojih su blagu većinu (53,8%) činili muškarci. Više od 66% internet korisnika u Srbiji pristupa globalnoj mreži svakodnevno. Najbrojnija starosna među njima je 15-24 godina (27,3% posetilaca), a neposredno je sledi grupa 25-34 godina (26,5% posetilaca).
Mrežu portala Adria media Serbia je tokom januara 2012. posetilo 11.6% svih korisnika interneta u Srbiji starijih od 15 godina. Značajno mesto u ukupnom broju korisnika čine i posetioci story.rs kao jednog od najposećenijih sajtova u svojoj kategoriji. U mreži portal Adria media Serbia se pored sajta story.rs nalaze i online izdanja nekih od najpoznatijih svetskih magazinskih brendova kao što su National Geographic, Elle, Cosmopolitan, Men's Health, Lisa i drugi. Od skoro naš portfolio je obogaćen za još jedan online naslov, portal CLS.rs, koji je prvi agregator vesti o poznatim ličnostima.
Bazirani na izjavama posetilaca, rezultati januarskog gemiusAudience istraživanja pokazuju da oko 60% korisnika interneta u Srbiji najmanje jednom nedeljno sluša online radio ili muziku, i otprilike isto toliko traži novosti na vebu. Gotovo upola manje (oko 35%) ga koristi za obrazovanje. Gledanje videa je uobičajena aktivnost za 54%, a online igrice su redovna razbibriga za trećinu posetilaca. Nijansu slabije su kotirani mali oglasi (29%), bankarske usluge i informacije o turističkim aranžmanima na redovnom nivou traži manje od 10% posetilaca, dok je najmanje interesovanje za online kupovinu – svega 7,6%.
Cilj kontinualnog gemiusAudience istraživanja je obezbeđivanje informacija potrebnih za online oglasno planiranje i prilagođavanje sadržaja sajtova potrebama i interesovanjima posetilaca. Merenje na internetu je ključni faktor za dalji razvoj tržišta internet oglašavanja, pa se u narednom periodu očekuje da će Gemiusovi podaci pomoći da se internet učini atraktivnijim medijem za oglašivače nego što je to sada.