Reći ćete ono što smo i mi: ime. To je ono što pravi razliku. Uglavnom je to stara dobro poznata priča u svetu mode. Ali da nije sve u imenu već u ovom slučaju isključivo u izradi, dokazuje Burberry, piše Elle Srbija.
Ove sezone, modna inspiracija bićete VI: 6 efektnih boja koje će se nositi ovog proleća (FOTO)
Ali da krenemo od početka. U jednom istraživanju sprovedenom u Americi, kupci su na pitanje Koliko biste novca dali za dobar trenč?, odgovorili da bi izdvojili između 100 i 500 dolara, dok se većina našla na cifri od 250 dolara.
Iako se u ponudi high street brendova ovi mantili mogu naći i po ceni od 30, 40 dolara, kupci (i muškarci i žene) spremni su da plate više jer je u pitanju komad koji ne izlazi iz mode.
Klasičnog je kroja, lako se kombinuje i naravno vrlo je praktičan.
Ali zašto biste platili više? Postoji li još neka razlika sem imena ispisanog na etiketi mantila?
Valeri Stil, direktorka Modnog instituta u Njujorku, tvrdi da je, ako govorimo o trenču i kvalitetu, razlika u ceni i te kako opravdana! Možda vam neće biti važna činjenica da je upravo ova britanska kuća patentirala sada već kultni trenč mantil i to davne 1879! Ovaj mantil proslavila je Odri Hepbern u Doručku kod Tifanija, a potom i inspektor Kluzo u Pink panteru.
Svi Burberry mantili šiju se upravo u matičnoj zemlji, u Engleskoj, što je inače vrlo retka pojava u svetu modne i tekstilne industrije. Mantili najcenjenijih, pa i najskupljih high street brendova proizvode se u Kini, Kambodži, Indiji, Bangladešu, Pakistanu ili Turskoj.
Radnici u fabrici Burberry u Kastelfordu koji rade punom parom, nedeljno sašiju pet hiljada trenč mantila.
Nastavak na sledećoj strani.